Zuid Afrika

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:45

Nyaleti schreef:
Campfire Academy in Balule / Olifants west in greater Kruger. Hoedspruit als hometown, kan niet wachten daar weer te zijn <3

!


Ha bij Chris en zijn mama. Mooie plek is het :)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 00:01

manzano schreef:
poes schreef:
Maar goed. Waar gaat een mens op vakantie ná Zuid-Afrika? := voelt even alsof ik ‘alles’ gezien en gedaan heb :D

Gewoon terug gaan.... Da's het beste haha


Hahahaha. Ik moest hier zo om lachen net (ben mijn Posts in BEU aan het herlezen om inspiratie op te doen).
Want ja we gingen terug.
En we gaan volgend jaar weer :D

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Nyaleti

Berichten: 5992
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 19:27

Ik ben al aan het aftellen (kan maar optijd beginnen hé :D )! 5 januari vlieg ik weer naar Johannesburg. Ik heb een noodzakelijke reis verklaring voor m'n studie dus ik kan gewoon gaan als het rood is, thank god!

In April of Mei komen mijn ouders langs. Ik vind dat nogal spannend want zij zijn wel typisch toerist :+ Ze hebben het plan 2 - 2,5 week te komen, kort maar al heel dapper van ze (normaal gezien gaan ze met de auto naar Oostenrijk als vakantie). In iedergeval een paar dagen Kaapstad en naar Kruger + Panorama route. Nou hebben zij niet echt de behoefte om een hele week op safari te gaan. Keertje bushwalk, nightdrive en 2x overdag een drive is al wel voldoende voor ze denk ik.

Kaapstad lijkt me erg tof om aan ze te laten zien en ook om rustig aan te beginnen (niet meteen tussen de wilde beesten :+ )

Maar, wat de rest van de tijd? Garden route is leuk voor hun maar ben ik zelf al 2x geweest en heeft toch niet echt de Afrika vibe die ik hun wil laten zien.
Ik zou heel graag de Drakensbergen in willen en een beetje niemandsland ontdekken. Maar dat stuk van ZA is onbekend voor mij. ik heb geen idee van de afstanden en of het daar veilig is.
Oostkust en Durban wil ik sowieso vermijden.

Iemand tips, tricks? Wie is er in dat stuk ZA geweest? Wat is een gave route die een beetje off the beaten track is, maar wel veilig als ik Jut en Jul bij me heb? :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_ en 79 bezoekers