Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:31

Paris_ schreef:
L_iek schreef:
Ah, begreep dat dit bij Inventions wel altijd is?

En @shadowfax, Disney Illuminations is niet echt een parade... Grote licht/special effects show geprojecteerd op het kasteel.


Dank!
Is de light parade er überhaupt nog wel? Ik zie nu alleen een parade om 17:30uur maar dan is het natuurlijk nog niet donker... de light parade vond ik vroeger echt fantastisch!


Nadir

Berichten: 12705
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:36

Bij ons waren er afgelopen februari wel prinsessen in de parade, Frozen ed. Verder heb je natuurlijk het prinsessenpaviljoen waar je ca 90 min in de rij kunt staan voor een fotomoment met een prinses...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:59

Wij gaan waarschijnlijk in december weer! M'n broertje en zijn vriendin zijn nog nooit geweest en willen graag met ons gaan. Nu nog even kijken naar een leuke aanbieding ofzo. Zouden het liefst met een busreis gaan.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:14

Volgens mij hebben ze geen specifieke licht parade meer

Second to the right, and straight on till morning

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:00

Ja het is nog even geen kerst, maar ik ga dan naar Disney! Ik ben er drie dagen en ga sowieso twee dagen en we laten die derde dag voor als we voor vertrek echt nog iets ( nogmaals) willen doen.

Wat moeten we gedaan hebben qua attracties? Want we willen qel een beetje een plan van aanpak hebben

Een koude trui, is geen goede trui.

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:08

Trui schreef:
Ja het is nog even geen kerst, maar ik ga dan naar Disney! Ik ben er drie dagen en ga sowieso twee dagen en we laten die derde dag voor als we voor vertrek echt nog iets ( nogmaals) willen doen.

Wat moeten we gedaan hebben qua attracties? Want we willen qel een beetje een plan van aanpak hebben


Pirates vonden wij wel echt een hele mooie attractie!

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:14

Pirates inderdaad!
En de shows zijn absoluut de moeite waard. Ratatouille is ook erg leuk (wel in het andere park)

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:30

Om de zoveel tijd wordt die vraag opnieuw gesteld. :+ Ik zou gewoon even het topic doorlezen! Denk dat je daar veel tips uit haalt. :j

Second to the right, and straight on till morning

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:32

Ja het andere park... mijn vader komt puur mee voor de sfeer, kan zelfs niet in een draaimolen. Wat is er te vinden in het andere park? Is dat meer zonder atraccties of wat moet ik me er bij voorstellen?

Een koude trui, is geen goede trui.

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:54

Wij hebben inventions gereserveerd. Ben benieuwd of dit het waard is.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:56

https://www.looopings.nl/weblog/10721/V ... orbij.html
Citaat:
Na anderhalf jaar is Disneyland Paris gestopt met het vieren van het 25-jarig jubileum. Sinds eind maart 2017 stond het pretparkresort in het teken van een uitbundig verjaardagsfeest met speciale decoraties en aangepast entertainment. Vanaf vandaag zijn de feestelijkheden officieel voorbij.

Ter gelegenheid van de 25e verjaardag kleurden de Disney-parken anderhalf jaar lang blauw. Op veel plekken waren blauwe medaillons, vaandels, vlaggen, sculpturen en ornamenten te vinden. Disney-figuren kregen blauwe pakken aan. Ook kwamen er aangepaste tickets en werden op verschillende plaatsen grote fotoborden neergezet.


Een paar decoraties zijn vannacht al weggehaald. De rest volgt de komende dagen. Daarnaast zijn de jubileumshows Happy Anniversary Disneyland Paris en The Starlit Princess Waltz verdwenen. Beide voorstellingen werden zondag voor het laatst opgevoerd.

Om het jubileum kracht bij te zetten, introduceerde Disneyland Paris vorig jaar ook een nieuwe parade - Disney Stars on Parade - en een nieuw avondspektakel - Disney Illuminations. Die producties blijven in ieder geval nog te zien tot en met september 2019.

Verder werd de overdekte achtbaan Space Mountain: Mission 2 omgebouwd tot Hyperspace Mountain, met een Star Wars-thema. Ook daar verandert voorlopig niets aan.

Disneyland Paris opende op 12 april 1992, toen nog als Euro Disneyland. Het komende jaar staat in het teken van een nieuwe Lion King-show en de langverwachte heropening van spookhuis Phantom Manor.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Lumi

Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:01

Trui schreef:
Ja het andere park... mijn vader komt puur mee voor de sfeer, kan zelfs niet in een draaimolen. Wat is er te vinden in het andere park? Is dat meer zonder atraccties of wat moet ik me er bij voorstellen?


Ik vind de sfeer in het hoofdpark beter. Het andere park is meer als filmstudio ingericht. Wel heb je hier een aantal hele leuke shows en voorstellingen waar je vader zeker wel naartoe kan.
Ik weet niet of Mickey et le Magicien er nog is, maar die mag je eigenlijk niet missen.

En ook de autoshow en Stitch live zijn erg leuk :)


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:21

We hebben genoten gister. Wat is het toch een feest voor groot en klein! <3
Dochtertjes vonden het overweldigend. Vooral de kleinste moet echt even ‘verwerken’ vandaag. Die vond vooral de small world en de parade fantastisch. De oudste (over 2 weken 4) liep de hele dag zo trots als een pauw rond in haar zelf uitgezochte Doornroosje jurk. 2x in de pirates geweest met haar :D
De illuminations show was echt geweldig! (Miste the light parade wel maar die is gewoon nostalgisch voor mij :o )
Vandaag uitrusten en morgen dag 2. Op naar de thunder mountain :D

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:51

Is er morgen toevallig iemand in Disneyland die onbeperkte fastpass wil hebben ? Heb er 2 en ik gebruik ze niet. Zijn fastpass kaartjes die je bij een suite krijgt van een van de Disneyland hotels.

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 12:46

Babsiej schreef:
Is er morgen toevallig iemand in Disneyland die onbeperkte fastpass wil hebben ? Heb er 2 en ik gebruik ze niet. Zijn fastpass kaartjes die je bij een suite krijgt van een van de Disneyland hotels.


Die kan je beter in 1 van de Facebook groepen gooien.
Ik wil graag volgende maand met Halloween maar niemand wilt mee

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:28

*\o/*
Ik heb zojuist mijn hotel geboekt.
Halloween ging het niet meer worden, ivm te kort dag voor vrij vragen en toch teveel afspraken in oktober, dus ga nu in november met het kerst thema.
Dit keer niet Kyriad, maar ga voor B&B Hotel, zit op dezelfde rij, dus kunnen de 2e dag lekker de shuttle pakken.

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:58

Wij gaan ook bijna boeken! Tussen kerst en oud & nieuw. <3

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:52

Wij willen in februari gaan, zijn dan 12,5 jaar getrouwd. De kids hebben dan een studiedag en met de extr vrije dag die we dan aanvragen zouden we van donderdag tm zondag kunnen gaan.

Ben er ondertussen al 3 x geweest, maar de laatste x is toch al wel zeker 3 jaar terug.

Ben heel benieuwd, iemand ervaring met New port Bay?

bora

Berichten: 1386
Geregistreerd: 30-07-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 07:08

Ik vertrek vrijdag voor de 4e keer dit jaar. Ik zit meestal op de camping Le chene gris in Pomeuse.

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:11

Leuk! Wij gaan van 11/13 november, zitten in Newport Bay :j
Gaan eerst ook nog 9-10 nov naar Parijs :D Super zin in!

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:44

Hier 6 november Newport bay. Ben nog steeds aan het twijfelen of het de moeite waard is om naar Inventions te gaan.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:27

L_iek schreef:
Hier 6 november Newport bay. Ben nog steeds aan het twijfelen of het de moeite waard is om naar Inventions te gaan.


Vertel eens,wat is dat?

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:55

curly2day schreef:
L_iek schreef:
Hier 6 november Newport bay. Ben nog steeds aan het twijfelen of het de moeite waard is om naar Inventions te gaan.


Vertel eens,wat is dat?


Restaurant, je krijgt dan een buffet waarbij Disney characters aanwezig zijn. Is alleen niet echt goedkoop.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:16

Ik zou het niet doen. Voor dat geld kun je in België vast veel fijner eten.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 14:33

Ik ga 22 tot en met 25 okt :):)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler, Justme_Lisaa, shaddy82, Silly_Woman, Wolken, xSagan en 69 bezoekers