Wat was jouw langste vlucht en hoe vond je het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Radiostilte
Berichten: 984
Geregistreerd: 15-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 10:47

Ik ben naar Australiƫ geweest. Zag erg tegen de lengte van de reis op. Langste vlucht daarvoor was 9 uur naar Canada. Dat vond ik erg lang duren maar ik was nog jonger en was jaren daarvoor dus volgens mij nog zonder eigen tv scherm. Maar naar Australiƫ viel echt reuze mee. Misschien ook omdat je je op instelt dat het erg lang gaat duren want 25 uur is ruim een dag en 9 uur is een goede werkdag, in je gedachte maakt dat denk ik wel een verschil. Had een leesboek mee, een boek over Australiƫ zelf (was ik vooraf niet aan toe gekomen) en heb mij voor de rest prima vermaakt met het tv schermpje. Ik had daar een serie op ontdekt en daar heb ik 2 seizoenen ofzo van gekeken. Dus soort van Netflix marathon zonder dat ik mij echt schuldig hoefde te voelen omdat ik in het vliegtuig toch niet veel anders kon. Daarnaast kon je er zelfs nog spelletjes op doen.

Ik zat trouwens bij het raampje vond ik erg fijn. Maar je gaat inderdaad niet elk uur even rond lopen omdat je andere dan 2x stoort dat je er langs wilt. Maar ik had mij daar ook op voorgesteld. En ook dat viel mee het verplichte zitten. En ik vloog met Cathay. Ik zeg gewoon doen, valt echt wel mee. Vond dit stuk minder erg en lang duren dan een 9 uur durende vlucht dus vreemd genoeg. En het is het echt waard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 164 bezoekers