Wat was jouw langste vlucht en hoe vond je het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:35

Mijn langste vlucht was naar Nieuw Zeeland. Ik nam een tussenjaar en het afscheid was erg verdrietig op Schiphol. Ik ben letterlijk ziek van verdriet geworden en heb de hele reis moeten overgeven. Verder heb ik heel wat verre landen bezorgd en dat verliep gelukkig wat soepeler. Reispilletje in en wat tv kijken en slapen :D


vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:50

moonsparkle schreef:
vevina schreef:
Mijn langste vlucht was naar Nieuw Zeeland. Ik nam een tussenjaar en het afscheid was erg verdrietig op Schiphol. Ik ben letterlijk ziek van verdriet geworden en heb de hele reis moeten overgeven. Verder heb ik heel wat verre landen bezorgd en dat verliep gelukkig wat soepeler. Reispilletje in en wat tv kijken en slapen :D


Dat klinkt echt als een trauma :o hoe lang was de reistijd ongeveer? En knapte je eenmaal daar snel weer op?


Ik vloog via Amsterdam - Londen - Dubai - Sydney - Auckland. De langste vlucht was tussen Dubai en Sydney volgensmij was dat iets meer dan 13 uur. Al met al van huis tot hostel was ik 40 uur onderweg. Gelukkig was ik na een nacht slapen weer helemaal beter en heb het beste jaar van mijn leven gehad!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Corien_, DeGelukkige4, FransienE, IASCrawler, ManonGrr en 150 bezoekers