Brazilië, tips en aanbevelingen?

Moderators: NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

RianneH
Hoofdmoderator Kantine

Brazilië, tips en aanbevelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-18 21:23

Het gaat dan ein-de-lijk gebeuren, de lang gewenste reis naar Brazilië <3

Maar Brazilië is groot en ik ben heel benieuwd naar ervaringen van Bokkers die er gereisd hebben of zelfs wonen :)

Wat moeten we echt niet missen of welke route is aan te bevelen voor een reis van 2-3 weken?
We gaan sowieso naar Sao Paulo maar de rest van de reis staat nog open. Plan zal zijn om de reis rond mei-juni te doen.

Ik zag prachtige en enorme zandduinen in het noorden met meertjes erin en ik kom het surfstrandje Pippa ook vaak tegen. Maar er is zo veel moois <3 Dus persoonlijke ervaringen hoor ik graag!

En voor de reizigers onder ons, hebben jullie losse onderdelen op eigen initiatief samen gesteld of juist een reis volledig gepland en geboekt via een reisorganisatie?

RianneH
Hoofdmoderator Kantine

Re: Brazilië, tips en aanbevelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-18 21:07

Bedankt Taucha! We hebben geen plannen om iets met paarden te doen aan de kust, doe ik mijn vriend ook geen plezier mee ;) Surfen daarentegen wel :D
Waarom heb jij gekozen voor Combuco?

RianneH
Hoofdmoderator Kantine

Re: Brazilië, tips en aanbevelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-19 23:49

Helemaal vergeten te reageren :o

Vriendlief is de iets ervarenere golfsurfer, ik ben nogal een beginner. Maar vind het wel leuk om te doen :D
Misschien met deze beschrijving ook maar eens kitesurfen proberen! :P

Bedankt voor de Duolingo tip! Dit ga ik nu installeren! VL spreekt redelijk Spaans, dus we kunnen ergens komen tussen die twee talen, maar voor mij is het allemaal letterlijk een buitenlandse taal :P

Wat was je gevoel verder? Hoe was de sfeer die er hing en merkte je een verschil tussen Fortaleza en Combuco?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie