Driehoek Sevilla - Cordoba - Granada

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LienC

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Driehoek Sevilla - Cordoba - Granada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 09:28

Wij hebben dit ongeveer met de auto gedaan in november. Toen was het echt prima te doen, vestje mee en op pad. We sliepen in malaga, dus hoe het zal zijn met de trein en echt van stad tot stad weet ik niet. Wij zijn in iedere stad een dag gebleven, rond 09.00 weg en na het avondeten terug.
Als het in je route past:
- grotten Nerja
- balkon van europa
- arena Sevilla (mag je ook echt in, zijn nu geen stierengevechten meer)
- Gibraltar is ook heel gaaf, aapjes kijken
- Ergens is een hele grote waterval maar kan even niet vinden waar

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce



LienC

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Driehoek Sevilla - Cordoba - Granada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 18:07

Dan ben ik in de war met een andere, dan zou het wel Malaga oid zijn die niet meer in gebruik is.

Je laatste punt begrijp ik, maar anderzijds is het gebouw zelf wel erg indrukwekkend. Echt stieren hoef ik niet te zien, die waren er ook niet. Maar het gebouw is wel mooi, om te zien hoe het gebouwd is, de oude details etc. Anyway, dat is mijn mening.

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

LienC

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Driehoek Sevilla - Cordoba - Granada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 21:53

Ronda, dat is inderdaad die mooie waterval! Echt heel mooi om te zien. Ik was wel moe toen we weer boven waren :')

En wat Melissa zegt, het uitzicht op Gibraltar is wel echt te gek. En alle eettentjes zijn daar ook leuk.

Vond het plein waar het beeld van picasso zit (in malaga) heel gezellig in de avond.

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deeks93, Kmbrly, Lugea, Selina, Stybba, Supervixen, thequeensmum, xChanelx en 81 bezoekers