All-in vakantie wat nemen jullie mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 11:44

Meestal gaat mijn 70L backpack mee. Heb het met deze tas 182 dagen moeten doen.:D

Maar voor een all in vakantie zit hij meestal maar half vol. Een stuk of 3 korte broeken. 1 of 2 afritsbroeken, aantal dagen in t-shirts en 1 paar slippers, sandalen en wandelschoenen. 2 paar bikini's, 2 speciale dunne badhanddoeken, eventueel waterschoenen, Ondergoed aantal dagen + wat reserve.

Vorig jaar 2 weken rondreis gemaakt met de 70L backpack en 1 handbagage koffer.

Maar dan had ik wel tent, matje, slaapzak, brander+ pannen, 1 paar D schoenen, klimgordel, zooi carabiners, klettersteig materiaal en 1 streng 40 meter dubbeltouw mee _O-



mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 14:45

Celiien schreef:
En het mooie is, als ik 10-12 dagen ga, red ik t ook met 20kg. De kleding valt mee wua gewicht. Schoenen/toiletartikleen echter :’)



Hoeveel schoenen neem je dan mee?

Ik vaak 1 paar slippers, sandalen en wandelschoenen. In het uiterste geval nog 1 paar D schoenen. Behalve als je die laatste mee neemt, snap ik niet hoe schoenen zo zwaar kunnen zijn..

Zonnebrand neem ik 1 volle spuitbus factor 50 mee. Daar red ik het minimaal een week mee. Op? Zijn vast wel winkels in de buurt.

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:26

maaikemuis schreef:
mvdende schreef:
En het mooie is, als ik 10-12 dagen ga, red ik t ook met 20kg. De kleding valt mee wua gewicht. Schoenen/toiletartikleen echter :’)



Hoeveel schoenen neem je dan mee?

Ik vaak 1 paar slippers, sandalen en wandelschoenen. In het uiterste geval nog 1 paar D schoenen. Behalve als je die laatste mee neemt, snap ik niet hoe schoenen zo zwaar kunnen zijn..

Zonnebrand neem ik 1 volle spuitbus factor 50 mee. Daar red ik het minimaal een week mee. Op? Zijn vast wel winkels in de buurt.


Wij kunnen met elkaar op vakantie (en ik had niet op je winkellink moeten klikken, ik word enorm hebberig nu).

Afgelopen vakantie was ook all-inclusive, maar dan all-inclusive een berg beklimmen. Qua kleding is er niet heel veel ruimte over naast een expeditieslaapzak, stijgijzers, D-schoenen en 2 verschillende diktes donsjassen. Dus doe je het 3 weken met 2 t-shirts, 2 broeken, 2 lange mouwen shirts en een fleecevest. Zonnebrand werkt ook prima als dag- en nachtcreme.

Mijn grootste zorg is altijd de camera apparatuur weer door de bagagecheck krijgen als handbagage *-:)[/quote]


Dit dus. Je laat het wel uit je harsens om een stijltang oid mee te nemen als je die tas zelf moet dragen gedurende een lange tijd.

Ik sleep ook altijd teveel mee. Maar ga het onderhand wel leren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Kayleigh__, moonsparkle en 75 bezoekers