Leuke ideeën familie verjaardagsfeest dochter.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Leuke ideeën familie verjaardagsfeest dochter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-18 10:04

Eind januari word onze dochter 4 en dit willen we weer met onze erg grote familie vieren.
Mijn man en ik komen beiden uit een groot gezin, hij met 3 broers + aanhang + kids + ouders en ik met 2 zussen + aanhang en gescheiden ouders + aanhang.
Tel daarbij wat ooms en tantes, neven en nichten en wat vrienden en je zit zo op 25 volwassenen zonder de kids er bij gerekend.
Onze woonkamer is 20m2 en veel te klein voor deze groep mensen, dus elk jaar vieren we het buiten de deur.
Het eerste jaar hebben we het in een indoor speeltuin gedaan, wat heel leuk was, maar ik heb de kids helemaal niet gezien :')
Het 2e en 3e jaar hebben we het in een cafetaria (inclusief catering) met speelhoek gedaan, wat erg goed is bevallen. Kan ik nu ook geen leuke alternatieven vinden, dan doen we het weer daar.

Ons budget is niet gigantisch, dus met zijn allen uit eten in een kinderrestaurant is helaas geen optie.

We zoeken ergens tussen Den Bosch en Elst (GLD) iets.

Iemand leuke ideeën? :D

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 10:44

Tja, gezien de tijd van het jaar weet je natuurlijk niet wat het weer doet. Maar een (korte) boswandeling / GPS tocht kan heel leuk zijn. En dan daarna bijvoorbeeld ergens iets eten? Ik weet niet of een pannenkoekenrestaurant budgettair een optie is, of dat dat al te duur wordt?

Edit: kijk anders voor inspiratie ook eens op kidsproof, wie weet kom je iets leuks tegen?

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Re: Leuke ideeën familie verjaardagsfeest dochter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-18 13:10

Pannenkoeken restaurant heb ik naar gekeken, maar dan zouden we minstens 500 Euro voor alleen de volwassenen kwijt zijn voor deze groep en dat is iets te veel van het goede..

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Leuke ideeën familie verjaardagsfeest dochter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:33

Is er niet ergens een speeltuinvereniging? Dat is bij ons in het dorp ook, dat kan je ook vaak wel afhuren. Heb je vaak een kantine bij waar je wel binnen kan zijn, maar als het droog is kunnen de kids lekker naar buiten en zijn ze toch niet te ver weg.

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:43

Blije Dries in Wijchen.

Elise_0o

Berichten: 1335
Geregistreerd: 26-07-13

Re: Leuke ideeën familie verjaardagsfeest dochter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-18 19:10

Buiten is helaas echt geen optie eind januari, veel te koud.

De blije Dries is zo te zien ook niet open dan.

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 20:06

Kan open op verzoek.