hoge veluwe

Moderators: Essie73, Duhelo, Muiz, Dani, Firelight, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxwienekexx

Re: hoge veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:30

Bij hotel de Cantharel kan je een hondenkamer boeken, honden zijn toegestaan. Je kunt hier ook een paard (of 2) huren en hiermee ritten maken in de bossen :D Alle luxe voor jou, je honden en een leuk paard om mee op pad te gaan. Wel vroeg boeken, zit snel vol :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:34

Amigo_tje schreef:
ja, ik had al geopperd aan vriendlief om mijn paard mee te nemen, ma dat ziet ie dus niet zitten :P

Oja, liefst ook kindvriendelijk, mijn kinderen gaan ook mee ;) Ook niet onbeangrijk :D

xxwienekexx schreef:
Bij hotel de Cantharel kan je een hondenkamer boeken, honden zijn toegestaan. Je kunt hier ook een paard (of 2) huren en hiermee ritten maken in de bossen :D Alle luxe voor jou, je honden en een leuk paard om mee op pad te gaan. Wel vroeg boeken, zit snel vol :D

Ik ken daar wel niks mijn baan, dus er moet wel iemand mee te paard wil ik niet verdwalen :O

No problem, je hebt daar armbandjes die je kan pakken en om kan doen met nummertjes, de nummertjes zijn zo duidelijk dat je daar geen problemen mee kan hebben :D

Maar kindvriendelijk hmm, toch wel iets meer bedrijfsmensen dan dat t echt kindvriendelijk is wat hotel betreft... :Y)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie