Denemarken met kinderen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:24

Het zwemparadijs zou ik absoluut overslaan. 100 euro entree voor 4 personen en echt heel koud water. We hebben ons goed vermaakt, maar als we de prijs en temperatuur vooraf hadden geweten, waren we niet gegaan.
Ik vond het overigens in de kleedkamer wel een belevenis hahaha. Vooraf douchen heeft daar een heel andere betekenis dan hier (met als na toilet bezoek) en iedereen houdt zich er aan. Mensen staan zich dus bloot echt uitgebreid te soppen alvorens het water in te gaan :+ en na het plassen doen ze dat opnieuw.

Wij vonden ribe vikingcenter erg leuk. Daar in de buurt kan je ook zeehondenexprdities boeken, maar dat zal je even uit moeten zoeken want dat hebben wij niet gedaan.

Het eiland Rømø vonden wij ook geslaagd. Met de auto het super brede en harde strand op. Daar lekker spelen en eten, kijken naar de blowkarts en ruiters.
Je kan ook daar op zeehondensafari of simpelweg krabbetjes vangen met een knijper en stukje ham.

Denemarken is ontzettend kindvriendelijk. Wij hebben zelden zulke vriendelijke mensen ontmoet als daar.
Er zijn prachtige grote speeltuinen die je kan bezoeken en gratis zijn. Wij hebben ons een hele dag vermaakt in zo'n speeltuin bijvoorbeeld!

Kortom, geniet! Wij waren er slechts 1 week en hebben alleen jutland bezocht. Binnenkort gaan we terug om meer van dat prachtige land te ontdekken

...


benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:55

benangelique schreef:
Het zwemparadijs zou ik absoluut overslaan. 100 euro entree voor 4 personen en echt heel koud water. We hebben ons goed vermaakt, maar als we de prijs en temperatuur vooraf hadden geweten, waren we niet gegaan.
Ik vond het overigens in de kleedkamer wel een belevenis hahaha. Vooraf douchen heeft daar een heel andere betekenis dan hier (met als na toilet bezoek) en iedereen houdt zich er aan. Mensen staan zich dus bloot echt uitgebreid te soppen alvorens het water in te gaan :+ en na het plassen doen ze dat opnieuw.

Wij vonden ribe vikingcenter erg leuk. Daar in de buurt kan je ook zeehondenexprdities boeken, maar dat zal je even uit moeten zoeken want dat hebben wij niet gedaan.

Het eiland Rømø vonden wij ook geslaagd. Met de auto het super brede en harde strand op. Daar lekker spelen en eten, kijken naar de blowkarts en ruiters.
Je kan ook daar op zeehondensafari of simpelweg krabbetjes vangen met een knijper en stukje ham.

Denemarken is ontzettend kindvriendelijk. Wij hebben zelden zulke vriendelijke mensen ontmoet als daar.
Er zijn prachtige grote speeltuinen die je kan bezoeken en gratis zijn. Wij hebben ons een hele dag vermaakt in zo'n speeltuin bijvoorbeeld!

Kortom, geniet! Wij waren er slechts 1 week en hebben alleen jutland bezocht. Binnenkort gaan we terug om meer van dat prachtige land te ontdekken


Wij verbleven trouwens niet bij lego land maar er 30 km vandaan. Was echt prima te doen.

...

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 10:48

De glijbanen waren wel echt héél leuk hoor. Daarom hebben we ons er ook goed vermaakt. Maar ons zoontje was toen 2,5 en werd echt steenkoud in het water. Onze dochter was 5,5 en een bikkel, maar liep toch ok rond met blauwe lippen en kippenvel

...

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:37

Eten is erg duur. Of je het nu zelf maakt of uit eten gaat, de prijzen liggen beduidend hoger dan in Nederland helaas

...


benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:25

Wij waren met 4 personen waarvan 2 kleine kinderen, dagelijks al 15 euro aan alleen brood kwijt. Dat vind ik serieus een hoop geld. Omgerekend eet je dan 2x voor dat geld, maar in verhouding met Nederland is het duur.
Opvallend vonden wij dat ongezonde zaken als frisdrank en chips veel duurder waren in vergelijking met Nederland dan bijvoorbeeld vleeswaren of groenten

...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, alweerkwijt, Ashleytjuhh, chanelle14, Esplen, Groetje, kimmetje26, ryukapple, StonedRomy, Travel_me, troi, xxmichellexx en 81 bezoekers