Wat kostte jouw reis /vakantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Wat kostte jouw reis /vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 11:30

Naar aanleiding van wat kostte jouw keuken maak ik een sprong naar wat kostte jouw vakantie of toekomstige vakantie?

Ik trap af ik was in mei naar Salou maar eigenlijk vooral voor de hoogste achtbaan van Europa dus we zaten net buiten het centrum(10min lopen) omdat we niet van drukte houden. We waren 540,- kwijt voor 2 personen voor vlucht en 7 hotelovernachtingen met ontbijt. We hadden het zelf los geboekt. Daarnaast waren we gemiddeld 25,- euro kwijt aan eten per dag maar wij drinken vooral water en zijn geen grote eters.

De kosten van het pretpark waren niet goedkoop dat was nog 160 euro voor 3 dagen 2 pretparken.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 11:39

fokfanaat schreef:
1800 pp, voor 19 dagen Thailand, inclusief bijna dagelijkse uitjes, eten drinken, mooie hotels en naast heen en terugblucht, 3 interne vluchten.


Ik ben wel benieuwd naar je reisschema zou je dat misschien willen pben?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 17:45

Wij zijn aan het sparen voor australie maar dat duurt dan ook nog wel 2 jaar als we nu niet meer groot op vakantie gaan en dat ondanks 2 verdieners zonder kinderen.

We proberen eens in de 5 jaar een echte grote reis te maken en daartussen kleine vakanties(een weekje Griekenland, spanje of een roadtrip met tent). Hawaii(inmiddels bijna 4 jaar terug)koste voor 3 weken 3 eilanden voor hotel vlucht en autohuur 7200 voor 2, dan nog zo'n 1000 voor eten en de excursies weet ik niet meer precies maar als we ver gaan doen we het goed dus dat was met o.a. Parachute springen, ziplinen, nacht snorkelen met manta rays etc.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 07-10-18 17:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 18:07

Sheran schreef:
Bij mij is het ook prioriteiten stellen. Ik leef goedkoop, eet goedkoop, ga eigenlijk nooit uit eten. En probeer wel echt waar voor mijn geld te krijgen :j


Precies dit.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 18:15

Voor mij was hawaii het zeker waard :j maar het neemt niet weg dat er dichterbij niks moois te vinden is.

Ik heb eigenlijk zelf nog nooit iemand gehoord over dat een verre reis het geld niet waard was geweest, maar meestal blijf je bij een verre reis ook niet op een plek en het maakt het ook vaak duurder omdat je dan bijvoorbeeld 3 of 6 weken weg bent ipv een weekje Spanje waarbij je zo snel weer terug bent in de realiteit :')

Ik denk dus nu aan Australiƫ ook omdat het 22 uur vliegen is en ik denk wie weet zie ik dat over 10 jaar niet meer zitten dan heb ik het verste waar ik ooit naartoe wou gaan gedaan.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-18 21:34

Hoe lang waren jullie in totaal weg? Ik kwam dus al een beetje op dat bedrag met vluchten, eten en accommodatie grof berekend. Je mag ook meer informatie over de pb sturen als je wilt :D daintree, ayers rock, en the great barrier reef staan bij mij op de lijst.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, SemrushBot en 149 bezoekers