Denemarken met kinderen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:29

In Kopenhagen zou ik kijken of je ver van te voren een leuke air bnb kan boeken. Hotels zijn vrij prijzig helaas. Je zou ook naar hotels buiten de stad (Rodorve/Odense/Hellerup) kunnen kijken. Met de trein of bus kom je snel de stad in. Tivoli (het pretpark middenin de stad) is ook erg leuk, maar best prijzig, omdat je per attractie ook nog moet betalen.

Voor de rest van het land heb ik weinig tips :')


Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 11:06

Ik zou zelf een bootje huren in de haven. Dat kan tegenover de Black Diamond bibliotheek. Zo'n boottocht lijkt mij persoonlijk niks. Er gaat overigens ook een soort watertaxi over dat deel van de stad.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:39

Er zijn ook veel studenten die vanuit Lund of Malmo komen met de trein om uit te gaan in Kopenhagen. Of gewoon heen en weer reizen om alcohol en sigaretten te halen.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Denemarken met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 11:48

Mijn ouders hadden er allebei 1 toen ze mij op kwamen zoeken. Qua gemak is het natuurlijk makkelijker dan overal in de rij voor losse kaartjes, maar zou vooral even kijken wat jullie allemaal echt willen zien en of jullie dat eruit halen. Volgensmij krijg je er ook ob gratis bij toch?

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 13:58

Sorry, klopt! Zat op m'n telefoon en had t typefoutje in de gaten! Dan zou ik het zeker overwegen! Openbaar vervoer kan echt flink kosten. Ik ben toevallig net terug van 10 dagen in Kopenhagen, en ben zeker 30eu kwijt geweest voor het openbaar vervoer. Hier zat een retourtje naar Humblebaek in (Louisiana musuem), de van Kopenhagen Airport naar het centrum (2x) en misschien 3 busritjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _chou, Atalja, CastaMickey, Hindo2, maaikemuis, NadjaNadja, StonedRomy, TamaraFloor, Vagabondo en 78 bezoekers