Stubhub.com betrouwbaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Stubhub.com betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:27

Hallo bokkers,
Heeft er iemand toevallig ervaring met stubhub.com? Ik wil tickets bestellen voor een concert in Japan, maar ik heb geen zin om daarheen te vliegen om vervolgens erachter te komen dat het ticket fake is o.i.d. Op trustpilot lees ik negatieve reacties (Nederlands), dus ik ben verdergaan Googlen en Engelse comments zeggen juist dat het heel betrouwbaar is. Zelf zeggen ze:
Buy tickets with confidence:
Get valid tickets to any event or your money back.
We go out of our way to find replacement tickets if there is an issue with your order.
A full refund if your event is cancelled and not rescheduled.

Wat denken jullie?

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Stubhub.com betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:29

Geen mensen die nu in Japan zitten en daar tickets voor je kunnen kopen?? Weet dat er nogal veel studenten heen gaan op stage.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:36

bigone schreef:
Geen mensen die nu in Japan zitten en daar tickets voor je kunnen kopen?? Weet dat er nogal veel studenten heen gaan op stage.

Dat is wel een goede, ik ga even kijken op Facebook of ik een groep kan vinden met uitwisseling studenten oid

Anoniem

Re: Stubhub.com betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 16:28

Welke verkoper krijg je als je via de site van de artiest zelf klikt op tickets kopen? Dat is waarschijnlijk je meest betrouwbare opties. Als stubhub.com goedkopere tickets biedt dan wat daar aangegeven word zou ik het sowieso nooit vertrouwen.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 16:35

Voor welk concert wil je tickets bestellen? Ik bestel zelf altijd direct via de venue, heb gemerkt dat dat wel aan te raden is bij concerten in Japan vanwege de fee's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 15:31

Courses schreef:
Voor welk concert wil je tickets bestellen? Ik bestel zelf altijd direct via de venue, heb gemerkt dat dat wel aan te raden is bij concerten in Japan vanwege de fee's.

Super Junior Super Show7 in Tokyo, stiekem hoop ik dat ze nog meer data aankondigen in Korea