Maatwerkvakantie: zelfstandig reisadviseur of reisbureau?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Maatwerkvakantie: zelfstandig reisadviseur of reisbureau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 18:26

Hallo bokkers,

Ik wil in november op vakantie en wil dan een week ergens paardrijden, en daarna nog een week iets anders doen jn dezelfde regio uiteraard. Waarschijnlijk in Zuid- of Midden-Amerika, in mijn eentje.

Nou heb ik tegenwoordig 's avonds helemaal geen zin meer om na mijn werk weer achter de computer te zitten en maar eindeloos te zoeken en vergelijken. Er is gewoon teveel aanbod. Dus ik dacht ik ga eens naar een zelfstandig reisadviseur zoeken op internet. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn er heel veel, maar vast niet allemaal even goed. Of misschien kan ik toch beter gewoon via een reisbureau of touroperator ( schijnt ook weer verschil in te zitten qua garantie ed...) boeken? Ik wil trouwens wel zelf gewoon de locatie voor de week paardrijden op voorhand uitzoeken.

Ik wil graag dat alle vluchten, accommodaties, evt excursies, transfers en het afstemmen van de verschillende onderdelen qua data en tijden dan voor me geregeld wordt. En ik wil zeker weten dat ik op veilige locaties zit. Ik ben best veeleisend, maar ik heb er ook best wat voor over.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met zelfstandig reisadviseurs? Wat doen die wel of niet? Of die een maatwerkvakantie juist door een reisbureau laten regelen?


Anoniem

Re: Maatwerkvakantie: zelfstandig reisadviseur of reisbureau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 20:11

Dat klinkt goed xingridx, dat wil ik dus ook :D . Het is wel handig als je iemand al kent, want het is lastig te weten of iemand goed is. Volgens mij is er niet echt een reviewsite voor adviseurs ofzo.

Bedankt voor de verduidelijking Tica_81. Kan een reisbureau of adviseur dan echt alles voor je boeken of is dat beperkt tot merken waarmee zij afspraken hebben ofzo?

Anoniem

Re: Maatwerkvakantie: zelfstandig reisadviseur of reisbureau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 12:23

Dank je +:)+ . Ik ga eerst maar eens een reisbureau proberen dan.

Anoniem

Re: Maatwerkvakantie: zelfstandig reisadviseur of reisbureau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 12:41

Thanks!
Exit heb ik even gegoogled, maar die doen echt alleen USA en Canada, niet zuidelijker.
Shoestring hou ik in mijn achterhoofd, maar ik heb net een afspraakverzoek naar Tenzing travel gestuurd. Eerst eens kijken wat ze daar zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 13:28

Anoniem schreef:
Marie_Anne schreef:
Thanks!
Exit heb ik even gegoogled, maar die doen echt alleen USA en Canada, niet zuidelijker.
Shoestring hou ik in mijn achterhoofd, maar ik heb net een afspraakverzoek naar Tenzing travel gestuurd. Eerst eens kijken wat ze daar zeggen.


Tenzing is dan een voorbeeld van een reisbureau wat ook tegelijk de touroperator is. Daar kun je alleen hun eigen merk zeg maar boeken.
Veel plezier!

Oh echt? Dat had ik niet gezien. De de kans dat zij voor mij ook de paardrijlocatie kunnen boeken is dan klein waarschijnlijk -O-
Nou ja, maar eens horen.


Anoniem

Re: Maatwerkvakantie: zelfstandig reisadviseur of reisbureau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 08:07

Bedankt allemaal +:)+ , ik ga alle linkjes eens rustig bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 08:43

katrien214 schreef:
https://www.travelcounsellors.nl/nicole.vanginkel kan je ongetwijfeld helpen met je reis. Ze heeft veel kennis over verschillende landen en opties en daarnaast houdt ze ook van paarden.

Ik had haar pagina al eens bekeken inderdaad, toen ik paarden en reisadviseur had gegoogled, kwam zij naar boven :) .
Heb jij persoonlijk ervaring met haar?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, BETUWE, friendly en 70 bezoekers