Op slippers naar Vaticaanstad?

Moderators: Dani, Firelight, NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joy_Mennings

Op slippers naar Vaticaanstad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-18 08:46

Hallo,

Ik heb een vraagje.

Wij willen vandaag naar Vaticaanstad gaan maar door de hevige tegen gisteren zijn mijn schoenen nog steeds drijfnat.

Nu vroeg ik me af of het is toegestaan om op slippers naar Vaticaanstad te gaan. Ik heb verder wel een jurk die aan de eisen voldoet.

Alvast bedankt!

©Joy Mennings Fotografie
Website Facebookpagina

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-18 09:13

lifeofmarit schreef:
Kun je onderweg niet bij een winkeltje goedkope schoenen kopen? Het is daar ook super druk nml := je wilt niet iemand op je voeten hebben haha.

Ja dat wil ik wel gaan proberen.. En als dat niet lukt in ieder geval erna zodat ik niet de hele dag op doorweekte schoenen hoef te lopen hahah.

JumpingRider schreef:
Oei, slippers in een kerk is echt not done! Nette sandalen zou wel kunnen. Maar ondanks dat, denk ik dat er genoeg toeristen zijn die het wel doen. Vraag me soms af of mensen doorhebben wat voor geluid slippers maken :P

Ja ik weet het, alleen ik heb maar een paar dichte schoenen bij. En door de hevige regenval (beter een storm te noemen :')) zijn die dus echt doorweekt. Maar ik denk dat ik ze toch maar gewoon aantrek.

©Joy Mennings Fotografie
Website Facebookpagina

Joy_Mennings

Re: Op slippers naar Vaticaanstad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-18 10:16

Bedankt voor alle reacties! Ik heb besloten om toch gewoon op natte schoenen te gaan en daarna zo snel mogelijk nieuwe schoenen te kopen.

Van het fotograferen had ik inderdaad ook gelezen. Ik laat mijn camera gewoon in het appartement, vind het respectloos om toch te gaan fotograferen.

©Joy Mennings Fotografie
Website Facebookpagina

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie