Vermiste bagage Vueling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Vermiste bagage Vueling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 11:35

Wie o wie heeft er nog een briljant idee?

Afgelopen vrijdag zijn wij van onze vakantie in Spanje terug gekomen in Nederland (geland op Zaventem). Echter op het vliegveld bleek onze bagage met ongeveer 3kwart van het vliegtuig achter te zijn gebleven in Barcelona.

We hebben een P.I.R. ingevuld maar de status blijft op 'Afleveringsprocedure gestart' staan. In onze koffers zit de gehele zomergarderobe van ons incl je alle toiletspullen, lenzen, medicijnen etc.
De verzekering dekt in dit geval niet de kosten van de inhoud als onze koffers niet terug komen. Wat de vliegtuigmaatschappij vergoed kom ik niet achter.

De klantenservice van Vueling stelt niks voor, ze hebben een computer en geen mensen die vragen kunnen beantwoorden. Bellen naar het hoofdkantoor is lastig aangezien ik geen Spaans spreek.

Moet ik nog gewoon geduld hebben?

Anoniem

Re: Vermiste bagage Vueling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:37

Ik zou inderdaad nog even geduld hebben. Kan even duren voor ze zoveel bagage teruggevoerd hebben naar Nederland. Je kan misschien beter met lost luggage van Schiphol bellen trouwens, die gaan er uiteindelijk over.

Undefined
Berichten: 3765
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Vermiste bagage Vueling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:40

Je kunt ze wel bellen en vragen om een Engels sprekend persoon! Ik heb ook een keer gedonder met ze gehad (onze terugvlucht was gecancelled en het alternatief dat ze aanboden was een vlucht die drie uur na onze heenvlucht weer terug zou gaan) en heb ze toen gebeld. Duurde even want het Engels is wat gebrekkig maar het wel op kunnen lossen.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:46

Meestal staat het binnen een paar dagen voor je voordeur := Maar 3 dagen duurt wel lang. Vaak is het al dezelfde dag of de dag erna. (Ik heb ervaring, want om de een of andere reden vergeten ze altijd mijn koffer :+)
Misschien duurt het wel langer omdat het een klein vliegveld is, en niet Schiphol.

Zou gewoon nog even bellen, maar niet erg stressen, want ze komen eigenlijk altijd wel terecht als het gewoon gelabeld is. Heb je ook in je koffer iets met je naam erop?

Brainless

Berichten: 29721
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:56

Hanafubuki schreef:
Ik zou inderdaad nog even geduld hebben. Kan even duren voor ze zoveel bagage teruggevoerd hebben naar Nederland. Je kan misschien beter met lost luggage van Schiphol bellen trouwens, die gaan er uiteindelijk over.

Ik denk niet dat Schiphol gaat over bagage wat kwijt geraakt is op een vlucht naar Brussel Airport..

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 12:30

Hanafubuki schreef:
Ik zou inderdaad nog even geduld hebben. Kan even duren voor ze zoveel bagage teruggevoerd hebben naar Nederland. Je kan misschien beter met lost luggage van Schiphol bellen trouwens, die gaan er uiteindelijk over.


Mijn ouders waren mee, zelfde vliegtuig aparte reservering en die hadden de koffers zaterdag al in huis. We vlogen ook niet op Schiphol he.

Vero, Zaventem is geen klein vliegveld, is her vliegveld van Brussel.

Undifend, ik ga ze toch maar eens in Spanje bellen. Ben er echt zuur van.

Zit niks in waar onze namen op staan, wel kussens, lenzen, wijn :+ , kleding etc etc

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Vermiste bagage Vueling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 12:32

Oh, ik dacht dat Zaventem het kleine vliegveld van België was :') En dat het grote vliegveld gewoon Brussel AirPort heette :+

Zou maar even in het rond gaan bellen. Want van zo’n groot vliegveld staan ze meestal dezelfde dag nog op je stoep. Bij mij vanaf Düsseldorf trouwens ook.

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 13:31

verootjoo schreef:
Oh, ik dacht dat Zaventem het kleine vliegveld van België was :') En dat het grote vliegveld gewoon Brussel AirPort heette :+

Zou maar even in het rond gaan bellen. Want van zo’n groot vliegveld staan ze meestal dezelfde dag nog op je stoep. Bij mij vanaf Düsseldorf trouwens ook.


Ik dacht dat brusse en Zaventem hetzelfde zijn :D het is gelukkig gevonden en het wordt morgen bezorgd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:46

Brainless schreef:
Hanafubuki schreef:
Ik zou inderdaad nog even geduld hebben. Kan even duren voor ze zoveel bagage teruggevoerd hebben naar Nederland. Je kan misschien beter met lost luggage van Schiphol bellen trouwens, die gaan er uiteindelijk over.

Ik denk niet dat Schiphol gaat over bagage wat kwijt geraakt is op een vlucht naar Brussel Airport..


Hoe ik nou op Schiphol kwam _O- denk macht der gewoonte :))

Zit er op Zaventem geen bagagedienst?