Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 17:17

Hoi bokkers,

Over een paar weken ga ik een paar dagen naar London met vrienden. We zitten ergens waar we ook wel kunnen koken maar ik denk niet dat dat echt veel gaat gebeuren, dus zullen we waarschijnlijk veel buiten de deur eten. Dit mag uiteraard niet heel veel kosten aangezien we allemaal geen supergroot budget hebben.

Echter vallen voor mij fastfood restaurants af ivm PDS (wat zwaar getriggerd word door fastfood). Ik moet dus op zoek naar restaurants die gezonde/gebalanceerde maaltijden aanbieden (bij voorkeur restaurants die ook vegetarische opties hebben) voor een redelijke prijs. Ik ben al aan het googlen, maar ik dacht, mosschien zijn er op bokt ook wel mensen die wat leuke dingen weten.

Dus zijn er mensen die wat suggesties hebben?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:20

Gek genoeg de pub waxy o connors heb ik met mijn voedselallergie goed gegeten. Vaak kun je in pubs betaalbaar en vrij goed eten. :j heb in londen geen enkel probleem gehad met mijn toch ingewikkelde allergien

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:22

Ik denk eigenlijk dat nagenoeg alle niet-fastfood tenten kunnen bieden wat je zoekt. Nagenoeg ieder restaurant heeft wel iets gezonds en/of vegetarisch op de kaart staan. Ik zou me er niet nu al druk om maken iig.

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 17:28

karuna schreef:
Gek genoeg de pub waxy o connors heb ik met mijn voedselallergie goed gegeten. Vaak kun je in pubs betaalbaar en vrij goed eten. :j heb in londen geen enkel probleem gehad met mijn toch ingewikkelde allergien


Oh dat is fijn, deze pub staat toevallig al op ons lijstje om naar toe te gaan. We zijn gaan s avonds graag naar Ierse pubs, dus dan zouden we eerder kunnen gaan en er ook kunnen eten. Dankje!

Anoniem

Re: Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:30

Masala Zone is ook leuk :j

Waar in Londen zit je? In de buurt van Russell Square zit de Friend at Hand pub, ook erg lekker qua eten en drinken.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:32

Pub ken ik omdat mijn oude tinker o connor heette. En ja dan moet je dus naar de oub met dezelfde naam. Heb nog oude petjes liggen die ze toen verkochten. :) dus mocht je er komen en ze hebben petje of een mooi shirt. Misschien wil je dsn een berichtje sturen?

Weet dat er in de buurt van de tower ook een pub ligt met mjummie eten. En een uitgebreide kaart. Wij hebben toen daar een hapje gegeten en daarna de tower bezozht *\o/*

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-18 17:38

@hanafubuki Wij zitten met onze accomodatie bij Harlesden in de buurt, maar we zullen daar weinig zijn en vooral in de bekendere delen van London zijn (camden en soho zijn favoriet, camden market is voor mij helaas lastig qua eten anders konden we daar heen gaan). Dus restaurants/eetgelegenheden in heel centraal london zijn welkom.

Ik ga die pub en Masala zone eens opzoeken.

@karuna wil best voor je kijken of ze er nog petjes of shirts hebben, geen probleem :)
Ga even zoeken of ik die pub bij de toer kan vinden op google

Anoniem

Re: Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:39

Masala zit in SOHO iig ook! en de Pub zit in de buurt van Holborn :)

Onali

Berichten: 18448
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:43

Eigenlijk kan je hier niks mee. Ik zit elk jaar bij Paddington Station en in mijn blok alleen al zitten 50 verschillende tentjes.

Heb op West End ook vreselijk lekker gegeten bij een Vietnamees en Jamie's Italien Diner.

Loop dus gewoon ergens naar binnen of kijk buiten op de menukaart voor prijzen.

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:44

Wij gaan in Londen elke keer naar Grumbles, leuk klein restaurantje tussen Victoria en Pimlico in! Hele leuke mensen daar ook :)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:46

Ik vraag het even na bij ex, kan best dat hij het nog weet. Zit als je kaartje kijkt noord lopen vanaf de weg bij de key ceremonie. Of aan de eerste grote weg die je tegenkomt van oost naar west of de tweede.

Ah ok antwoord gehad en was idd de pub die ik al dacht the liberty bounds.
The Liberty Bounds
15 Trinity Square, London EC3N 4AA, UK
+44 20 7481 0513

https://goo.gl/maps/SEibbkoAWAE2

minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Gezonde en betaalbare restaurants in London??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 14:45