Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
xLoki

Berichten: 3487
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 15:42

Vorig jaar ging ik met mijn ouders op vakantie naar Zuid Afrika. Super gaaf, hartstikke mooie reis uitgestippeld. We verbleven halverwege de reis een aantal dagen in een huisje op een privé terrein van 200 HA aan de rand van een natuurpark waar ze ook hun eigen wilde beesten hadden (zebra’s, giraffes, apen, etc) rondlopen. Super gaaf dus! Op een avond zaten we met wat medereizigers te eten en iemands oplader was stuk en ik had er ook een. Die ging ik dus halen bij het huisje, wat ongeveer 700m lopen was vanaf waar we zaten. Geweldige ervaring: ik liep met een grote zaklamp in mijn eentje een gigantische kudde zebra’s tegen het lijf! <3 ik mijn huisje in, op zoek naar die oplader, zie ik plots iets bewegen op de muur. Zit daar een flinke spin van zo’n 10cm doorsnee. Bah, niet leuk, maar had ik nog enigzins verwacht. Ik denk ‘hij zit stil, papa vangt hem straks wel’ en ga verder met zoeken naar de oplader. Dan ineens zie ik +- 20cm van mijn hoofd iets bewegen :oo zit er, jawel, een REUSACHTIGE huntsman spider groter dan mijn hand (en ik heb grote handen!!!) mij recht in de ogen te kijken. Daar zat ik dan, in mijn eentje, in mijn slaapkamertje met 2 spinnen waarvan er een mijn grootste nachtmerrie was. Kon gillen wat ik wilde, maar niemand die me zou horen. Uiteindelijk hebben mijn ouders de grote spin met een grote pan moeten vangen, want no way dat ie in een kom zou passen. Heb er nog steeds wel eens nachtmerries over. :D

Loki Z2+2 (met wedstrijdpensioen)
Maddox (Dream Boy x Uphill) M2+7


Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 15:46

Ik ben ooit mijn oude instructrice tegengekomen in een restaurantje, op de terugweg van vakantie :') We waren allebei pittig verbaasd haha :+

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:03

Eerste overnachting ooit in de USA, ongeveer 25 jaar geleden voor het internet tijdperk. Oftewel: je wist nog niet veel.

Terecht gekomen in Downtown Long Beach (nooit in Downtown overnachten ). In het hotel deed de airco het niet en de deur kon niet op slot (zouden we nu nooit meer accepteren).
Maar het meest bizarre volgde ‘s nachts. Er klonken pistoolschoten dus ik zeg tegen mijn partner: heb jij de TV aan laten staan? Oeps, recht overeind in bed, dat was de TV helemaal niet maar dat was écht en vlak bij onze hotelkamer waarvan de deur niet op slot kon.
Ik heb geen oog meer dichtgedaan en we zijn ‘s morgens heeeeel vroeg vertrokken.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:32

We staan met de auto voor een stoplicht te wachten. Stapt er opeens een man uit, pakt een geweer uit de achterbak en schiet maar wat. Stapt vervolgens in en rijd weg.
Zo was het ook op het vliegveld. Er stond een borde met "nog guns here", en je raad het al: het hele bord was doorzeeft met kogelgaten...

Dit was in Papoea Nieuw-Guinea, niet zo'n standaard vakantie land, mijn vader heeft er 3 jaar gewerkt. Heel mooi land hoor, alleen niet overal even veilig. :Y)

[o]

noor14

Berichten: 740
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:18

Mijn bizarste vakantie ervaring was de aardbeving in Kos vorig jaar.
Wij werden 's nachts uit bed getrild en ik gilde het blijkbaar uit van angst :=
Stroom deed het niet meer, dus wij snel aangekleed en naar buiten, waar iedereen snel naartoe ging.
En ik weet nog zo goed dat ik het water in het zwembad op en neer zag klotsen alsof het een klein bakje water was, zo heftig was dat.
En dagenlang nabevingen gehad en niet naar huis kunnen, was niet fijn.
Dan besef je pas dat je als mens machteloos bent tegen het natuurgeweld.

~Dex~28 maart 2015~Bontfire x Gentlemen~

~Rosie~14 juni 2021~Zambesi x Sanyo

girlyggirl

Berichten: 3093
Geregistreerd: 06-11-07
Woonplaats: den helder

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:21

Op vakantie gaan, 10 uur vliegen ( venezuela) en in t zwembad bij het hotel denken " die man komt me bekend voor!" Was een klant uit de videotheek waar ik toendertijd werkte haha

JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:25

xLoki schreef:
Vorig jaar ging ik met mijn ouders op vakantie naar Zuid Afrika. Super gaaf, hartstikke mooie reis uitgestippeld. We verbleven halverwege de reis een aantal dagen in een huisje op een privé terrein van 200 HA aan de rand van een natuurpark waar ze ook hun eigen wilde beesten hadden (zebra’s, giraffes, apen, etc) rondlopen. Super gaaf dus! Op een avond zaten we met wat medereizigers te eten en iemands oplader was stuk en ik had er ook een. Die ging ik dus halen bij het huisje, wat ongeveer 700m lopen was vanaf waar we zaten. Geweldige ervaring: ik liep met een grote zaklamp in mijn eentje een gigantische kudde zebra’s tegen het lijf! <3 ik mijn huisje in, op zoek naar die oplader, zie ik plots iets bewegen op de muur. Zit daar een flinke spin van zo’n 10cm doorsnee. Bah, niet leuk, maar had ik nog enigzins verwacht. Ik denk ‘hij zit stil, papa vangt hem straks wel’ en ga verder met zoeken naar de oplader. Dan ineens zie ik +- 20cm van mijn hoofd iets bewegen :oo zit er, jawel, een REUSACHTIGE huntsman spider groter dan mijn hand (en ik heb grote handen!!!) mij recht in de ogen te kijken. Daar zat ik dan, in mijn eentje, in mijn slaapkamertje met 2 spinnen waarvan er een mijn grootste nachtmerrie was. Kon gillen wat ik wilde, maar niemand die me zou horen. Uiteindelijk hebben mijn ouders de grote spin met een grote pan moeten vangen, want no way dat ie in een kom zou passen. Heb er nog steeds wel eens nachtmerries over. :D


Mijn nachtmerrie dit. Brrrrrr, om die reden weet ik niet of ik ooit wel op safari wil gaan.

Noor14, wij gaan dit jaar op vakantie naar Kos. Die aardbeving vorig was me even ontschoten in alle eerlijkheid. Hopelijk gebeurt het niet weer...

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

SplashIsLief

Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:30

Toen ik een jaar of 14 was kreeg ik een oorontsteking op vakantie. Wij hebben toen diverse malen een Griekse arts geraadpleegd maar volgens hem kon ik gewoon vliegen. In het vliegtuig vroeg mijn moeder om oordopjes (vlak voor vertrek, iedereen zat net) en gelukkig was de stewardes scherp en vroeg ze waarom. Uiteindelijk mocht ik niet mee vliegen, zijn we het vliegtuig uitgezet, moesten alle koffers uit het vliegtuig want de laatste koffer was van ons en werden we buiten het vliegveld neergezet in de middle of nowhere terwijl we geen Grieks konden lezen. De medewerkers van het vliegveld sloten af en gingen weg en wij zaten daar :+ (Ik doodziek met 40 graden koorts).

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:40

Moeder besloot op vakantie in Frankrijk 1 poepchique hotel te boeken en 1 hotel te boeken dat naast een McDonalds en aan autostrade lag.
Bij die laatste ging ik vragen naar het wifi wachtwoord (ze zeiden dat je beter op die van de McDo ging wat ik al vreemd vond). Eens beneden aangekomen aan de balie vroeg die gluiperd van een vent een zoen in ruil voor het wachtwoord. Volgens mij was ik toen nog minderjarig ook dus dubbel fout!

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:52

SplashIsLief schreef:
Toen ik een jaar of 14 was kreeg ik een oorontsteking op vakantie. Wij hebben toen diverse malen een Griekse arts geraadpleegd maar volgens hem kon ik gewoon vliegen. In het vliegtuig vroeg mijn moeder om oordopjes (vlak voor vertrek, iedereen zat net) en gelukkig was de stewardes scherp en vroeg ze waarom. Uiteindelijk mocht ik niet mee vliegen, zijn we het vliegtuig uitgezet, moesten alle koffers uit het vliegtuig want de laatste koffer was van ons en werden we buiten het vliegveld neergezet in de middle of nowhere terwijl we geen Grieks konden lezen. De medewerkers van het vliegveld sloten af en gingen weg en wij zaten daar :+ (Ik doodziek met 40 graden koorts).

En toen?

Dan maak ik maar zin.

Cowboy55
Berichten: 8475
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:53

Divers schreef:
SplashIsLief schreef:
Toen ik een jaar of 14 was kreeg ik een oorontsteking op vakantie. Wij hebben toen diverse malen een Griekse arts geraadpleegd maar volgens hem kon ik gewoon vliegen. In het vliegtuig vroeg mijn moeder om oordopjes (vlak voor vertrek, iedereen zat net) en gelukkig was de stewardes scherp en vroeg ze waarom. Uiteindelijk mocht ik niet mee vliegen, zijn we het vliegtuig uitgezet, moesten alle koffers uit het vliegtuig want de laatste koffer was van ons en werden we buiten het vliegveld neergezet in de middle of nowhere terwijl we geen Grieks konden lezen. De medewerkers van het vliegveld sloten af en gingen weg en wij zaten daar :+ (Ik doodziek met 40 graden koorts).

En toen?


Daar zitten ze nu nog steeds :+

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:54

:') :')

Dan maak ik maar zin.

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:42

Ik ben net terug van een bizar en ranzig "vakantie"-verhaal... niet echt een vakantie maar mijn vriend en ik waren de afgelopen 2 dagen met mijn ouders in Duitsland.

Gisteren waren we naar Moviepark Germany. Dat was helemaal super (zoals altijd) en daarna zouden we naar een hotel om de volgende dag (vandaag dus) naar Oldenburg te gaan om te winkelen.

Het hotel was in Essen, ongeveer 30 á 40 minuten met de auto vanaf Moviepark. Nou wat een ellende daar... we kwamen binnen bij een uiterst bot en ongeïnteresseerde secretaresse. Op de lijst met namen stond dat kamer 10 en 13 voor ons waren. Mijn vader had express om 2 kamers op dezelfde verdieping gevraagd... maar ineens kregen we de sleutels van kamer 13 en 21... 13 was op de 1e verdieping en had twee bedden en 21 zat op de 3e verdieping en had drie bedden... Nou is mijn moeder zeer slecht ter been dus namen zij uiteraard kamer 13. Nou vriendlief en ik vol goede moed naar onze kamer... nou werkelijkwaar, de wc-rol houder én douchekop kapot, lampen scheef aan de muur... alla dat is niet het ergste... maar toen gingen we op het 2 persoons bed liggen... zakte mijn vriend toch wel heel ver in het bed... dus het 1 persoons bed geprobeerd, zo hard als een plank... mijn vader en ik naar beneden om te vragen of we een andere kamer (of andere oplossing) konden krijgen... nou mevrouw de hork was niet behulpzaam, we konden geen andere kamer krijgen en ze zou het morgen de kamermeisjes wel vragen... nou heel leuk maar wij bleven maar 1 nacht en wilden die wel slapend doorbrengen... nou dan moesten we het zelf maar oplossen door het andere matras te gebruiken...

Nou oké dat maar proberen... maar wat bleek? De lattenbodem was in het midden helemaal kapot... ja en nu? Op de grond slapen was geen optie want zo schoon was die niet... mijn vader heeft uiteindelijk de lattenbodem provisorisch gemaakt en de lattenbodem van het andere bed er extra bovenop gedaan. En toen zagen we de onderkant van het matras. :oo

Alsof er iemand op vermoord is, zoveel bloed! Gatverdamme, echt een schande om je gasten hier op te laten slapen.

Hier een foto van het matras. Wel in een spoiler, want is niet voor mensen met een zwakke maag.
Spoiler:
Afbeelding


Het andere matras zat vol plas (heb de mijne niet durven omdraaien). Hebben de schoonste kant maar boven gelaten en zijn op de dekens gaan liggen, die waren gelukkig wel schoon.

Naast dat dit me al de kriebels gaf, zat onze kamer aan dezelfde kant als de kroeg. Waar de mensen tot 3 uur vanmorgen luidkeels zaten te praten, zingen, joelen, schreeuwen, lachen en applaudiseren. Toen het eindelijk stil was, was er een steekvlieg die mij helemaal lek gestoken heeft. Ik heb geen oog dicht gedaan en we zijn vanmorgen zo snel mogelijk vertrokken.

Toen ze ons nog vroegen of we een fijn verblijf hebben gehad hebben we ons wel duidelijk gemaakt, incl. de foto... daar "schrok" (een andere) mevrouw van.

En toen mochten we 2,5uur in de auto naar Oldenburg... met 4x een dikke file, hebben er dubbel zo lang over gedaan.

Nu gelukkig lekker gedouched in een schone pyama op mijn eigen bank. En straks heerlijk slapen in mijn eigen bedje. Kan niet wachten :+

Lytse Feike
♫ ♪ You are the song of my heart ♪ ♫
|| 08-06-'12 ||
ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:50

Ow gadverdamme zeg.... te smerig om aan te kijken

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 22:24

Vorig jaar zomer was ik met een vriendin naar een surffestival in Zuid-Frankrijk, waar we heen gingen met een grote touringcar. Op de terugweg zijn we 's nachts bij een tankstation in Frankrijk gestopt voor plaspauze. Half slaperig liep ik het tankstation uit, toen iemand mij gedag zei. Na een paar keer knipperen bleek het een studiegenootje te zijn die zelf met een auto en vrienden op vakantie was en ook even gingen plassen. Toeval!

~ leef vandaag, want niemand heeft je een morgen beloofd ~

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 23:43

Een paar jaar geleden gingen we met de auto naar Spanje. Net voor de grens van Spanje sprong de auto op zijn reserve, alleen we konden al een tijdje geen tankstation vinden. Uiteindelijk stonden we zonder benzine langs de kant. Wij stonden daar al een tijdje met hesjes aan te wachten op hulp. Kwam er uiteindelijk hulp aan, bleek er 1 km verderop een tankstation te zitten en zou er over een jaar een tankstation ter vervanging van die 1 km verderop op het stukje waar wij stil stonden gebouwd worden :')

Toen ik 12 was hadden we een jeep gehuurd om in Griekenland door de bergen heen te rijden. Uiteindelijk kwamen we bij een afgrond waar we niet voor of achteruit konden en er stond een bordje met “hier houdt het op” in het Grieks. Dus wij de gok wagen en doorrijden. Gingen we maar een heuveltje af van misschien maar een meter en kwamen we bij een soort boerderij met allemaal geiten.

Op mijn 13, 14 en 15e zijn we naar Frankrijk en twee keer Italië geweest. In Frankrijk kwamen we een stel met een jong kindje tegen. Daar hebben we het super gezellig mee gehad, toen kwamen we ze het jaar daarop in Italië tegen en toen het jaar daarop kwamen we ze nog een keer tegen terwijl we een dagje van de camping naar Florance waren gegaan. Zaten ze daar op een terrasje. Zo toevallig! We hadden die mensen helemaal niet meer gesproken naast de vakanties of iets.

Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:07

We waren wel een keer in een supermarkt in Duitsland en kwamen een klasgenootje van mijn dochter van 10 tegen met het gezin.Stonden ook nog op dezelfde piepkleine camping.Was wel super omdat we op elkaars kinderen konden oppassen.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:37

Leuke verhalen :-)

- Dagje in London, bedoeling was dat we naar een congres gingen ergens west-London. Maar goed, we waren vroeg, dus vroeg in de ochtend even over Piccadilly Circus (centrum) gelopen om daar ergens koffie te gaan drinken. Komen wij mijn toenmalige manager tegen die daar ook was voor een meeting elders in de stad en die ook even een uurtje over had :))

- Op zoek naar een benzinestation in Jordanie. 'dit ziet er uit als een benzinestation' . Rijden het terreintje op, gelijk allemaal militairen met semi-automatische wapens om je heen. Bleek het een militair checkpoint te zijn :')
- De zelfde dag: nog steeds geen benzinepomp en ondertussen reden we ver in het rood := . 'Oh wacht, volgens mij is dat daar rechts het hotel waar we heen moeten vanavond :j '. Na het inchecken een lokale jongeman in de auto genomen die wist waar de benzinepomp was: letterlijk 200 meter helling af naar beneden. :D Nog precies gelukt :))

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:03

Ik ben geen ervaren vakantieganger maar ik heb wel een vakantie meegemaakt waar mijn moeder prompt met grijze haren van terug thuis is gekomen.

We gingen met een camper (geleend van 'vrienden') naar Frankrijk op vakantie. Dat ding was in eerste instantie al te ranzig om naar te kijken, laat staan om hem aan te raken. Mijn moeder heeft nog verwoede pogingen gedaan het monster schoon te krijgen maar dat lukte niet echt.

Anyhow, wij 's morgens vroeg helemaal happy de peppie op pad met de camper, kwamen we in NL al in een monsterfile terecht (5 uur stilstaand/ langzaam rijdend) nou ja, dat hebben we dus overleefd en konden we verder. Toen werd ik wagenziek, wat ik min of meer de hele vakantie gebleven ben.

Kwamen we aan op plaats van bestemming; een camping van de dochter van een vriendin van mijn vader. Het was net zo crappy als dat het nu klinkt :')
Vliegen, óveral! Alles zag zwart. De muren, het plafond, de eettafel, het brood wat daarop lag... Vreselijk!
Maargoed, ook hier het beste ervan gemaakt.

We gingen vanaf deze camping op rondreis min of meer, dus lekker rondtouren en telkens een paar dagen op een camping.

De camper ging stuk en geen een garage kon vinden wat het nou kon zijn dus dat ding werd ook steeds maar provisorisch opgelapt en de problemen bleven. Op een gegeven moment wilde hij niet meer starten en hebben we met elke stop die we maakten de camper bovenop een heuvel of berg moeten parkeren, want als we hem dan eraf lieten rollen startte hij wel… :')

Uiteindelijk heb ik me nog enorm opengehaald aan een gereedschapskist op een andere camping en dat kon niet meer gehecht maar het werd wel heel erg nasty, heeft mijn broer vissenoogjes uitgedrukt bij verse vis van de bbq en werd ik werkelijkwaar ziek van alles wat ik at.

Conclusie: Bij thuiskomst was mijn moeder grijs en ik heb sindsdien nooit meer vis of citroenijs gegeten.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:21

Ik heb in hele kleine hotel kamers geslapen die niet voldoen aan onze normen. Overal muggen, kakkerlakken in de douche etc. Maar dat is gewoon Griekenland.
Mijn moeder heeft er vroeger gewoond dus die was wel wat gewend en heb haar nooit gehoord over dat het raar was alleen dat ze vroeger zelf ook kakkerlakken in de badkamer hadden.

Je hebt er ook hele mooie hotels hoor, ik wil jullie vooral niet afschrikken

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 13:52

Dat ligt echt aan het hotel waar je zit. Ik heb na 22 x Griekenland pas 2 kakkerlakken gezien, 1 x op de luchthaven van Mytilini en 1 x op Skiathos.
Dus nee, dat is niet ‘gewoon’ Griekenland, in tegendeel zelfs.
Op de Canarische eilanden zie je ze veel meer.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Amber_anne

Berichten: 6898
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 13:59

Omdat we daar zelf hebben gewoond zitten we vaak niet in hotels maar meer in kleine hostels met 2 of 3 kamers in dorpen buiten het toeristische gebied. Misschien een beetje verkeerd verwoord.

In grote hotels wordt hier zeker iets aan gedaan maar bij het 'gewone' volk veel minder. De mensen zijn er ook aan gewend en het is daar niet zo'n probleem als het hier is als je een kakkerlak ziet.


Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:27

Over kakkerlakken gesproken... Ik was op Sumatra in een heel klein dorpje dat eigenlijk net begon met wat toeristen. Schattig huisje als verblijf zonder airco maar met klamboe. Er was zelfs een toilet (waar je een emmertje water in moest gooien om door te spoelen) en een douche (enkel koud water maar ze hadden er mooi een). Toen ik de 2e dag wilde douchen na een jungle hike waar de bloedzuigers letterlijk tussen de veters door in mijn schoenen wilde kruipen was er nauwelijks water of druk. Ik Naar de balie en jongen kwam even kijken. Hij draaide de douchekop open en daar kwam echt de grootste (gelukkig dode) kakkerlak ooit uit! %) Ik heb mij daarna maar gewassen in de rivier O:)

When nothing goes right,

go left.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:13

Rytir schreef:
Over kakkerlakken gesproken... Ik was op Sumatra in een heel klein dorpje dat eigenlijk net begon met wat toeristen. Schattig huisje als verblijf zonder airco maar met klamboe. Er was zelfs een toilet (waar je een emmertje water in moest gooien om door te spoelen) en een douche (enkel koud water maar ze hadden er mooi een). Toen ik de 2e dag wilde douchen na een jungle hike waar de bloedzuigers letterlijk tussen de veters door in mijn schoenen wilde kruipen was er nauwelijks water of druk. Ik Naar de balie en jongen kwam even kijken. Hij draaide de douchekop open en daar kwam echt de grootste (gelukkig dode) kakkerlak ooit uit! %) Ik heb mij daarna maar gewassen in de rivier O:)


Mijn zus en ik hebben dit ook meegemaakt op Bali. Was overigens in een echt chique hut, maar geen glas in de ramen. En 's morgens terwijl we nog in bed lagen, hoorden we *plok*. Is er van de bovenkant van ons hemelbed een kakkerlak zo groot als mijn hand naar beneden gevallen. En die lag op zijn rug te spartelen...

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 08:29

Een beetje een afgelegen, schunnig motelletje in Canada. We zouden er één nacht slapen en dan weer door. Toen het ongeveer net donker was, kwamen er ineens twee of drie busjes de binnenplaats opgesjeest. Springen een hoop mannen in zwarte pakken uit, rammen een deur in... En wat daarna gebeurd is weet ik niet precies :+
Mijn moeder stond buiten te roken, maar die was als een malle weer binnen :')
Needless to say, we zijn die avond niet meer buiten geweest en hebben alleen nog een aantal keer door de gordijnen gespiekt _O-

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Marleen_L en 92 bezoekers