Zwarte cross 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 07:39

Dat dus, LoveWestern.
Deze geboren en getogen westerling is jaren naar ZC geweest, maar wij komen uit een (inmiddels niet meer zo) klein dorp onder de rook van Rotterdam. Daar vallen wij onder de ‘boeren’.
Niet omdat we agrariër zijn, maar omdat wij autocross doen, Stockcar rijden en voor de lol op weekend gaan waar je achterin de vrachtwagen slaapt, hamburgers met stof eet en bier drinkt. Maar ook: de kinderen gaan mee en slapen in dezelfde vrachtwagen en als er bij ons iemand vervelend wordt, dan wordt hij door de groep ruim op tijd teruggefloten en moedwillig slopen zit er echt niet bij.

Dat ZZP shirt :') hilarisch!!!!

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:28

op achterhoekfoto.nl staan ZC foto's.
Kwam ons groepje ook tegen :D

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:33

Yltje schreef:
Ik kom uit west friesland en ze doen hier niet onder voor de "boeren uit t oosten" inclusief dezelfde instelling die wél gewenst is, maar blijkbaar alleen als je uit t oosten komt.

Ik hou er simpelweg niet van dat iedereen maar een "status" toegewezen krijgt. "Oh zullen die westerlingen wel zijn" komt op hetzelfde neer als "er is iemand overvallen, het zal wel een marrokaan/turk/asielzoeker/whatever zijn geweest" zulke dingen moeten we niet willen.

Ik wil niemand woorden in de mond leggen en mijn voorbeeld is wellicht wat sterk. Wil ook geen gruwelijke discussie starten want we hebben (bijna) allemaal een prachtig(e) dag/dagen/weekend gehad!

Het tenten slopen is gewoon ontzettend jammer en dat gedrag wil je van niemand zien..

Er was bij ons een vriend niet mee dit jaar want hij vond scoutingkamp belangrijker :+, dus we hadden 20 shirts laten drukken haha

[ [url=m/r6483T.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wij hebben gemeenschappelijke vrienden! :D
Stom dat Paul er niet bij was..
Je kent Bami dan ook vast wel!

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 06:22

Animal schreef:
Yltje schreef:
Ik kom uit west friesland en ze doen hier niet onder voor de "boeren uit t oosten" inclusief dezelfde instelling die wél gewenst is, maar blijkbaar alleen als je uit t oosten komt.

Ik hou er simpelweg niet van dat iedereen maar een "status" toegewezen krijgt. "Oh zullen die westerlingen wel zijn" komt op hetzelfde neer als "er is iemand overvallen, het zal wel een marrokaan/turk/asielzoeker/whatever zijn geweest" zulke dingen moeten we niet willen.

Ik wil niemand woorden in de mond leggen en mijn voorbeeld is wellicht wat sterk. Wil ook geen gruwelijke discussie starten want we hebben (bijna) allemaal een prachtig(e) dag/dagen/weekend gehad!

Het tenten slopen is gewoon ontzettend jammer en dat gedrag wil je van niemand zien..

Er was bij ons een vriend niet mee dit jaar want hij vond scoutingkamp belangrijker :+, dus we hadden 20 shirts laten drukken haha

[ [url=m/r6483T.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wij hebben gemeenschappelijke vrienden! :D
Stom dat Paul er niet bij was..
Je kent Bami dan ook vast wel!


Haha! Wat leuk!
Ja wie kent Bami niet :P
Hoe ken jij hun dan?? :D

Afbeelding

Geintje op de zondag, 2 man afleiden, 2 man vastsnoeren. Einde heinoos en op 2 meter afstand een cirkel om m heen te filmen kijken of ie vast stond.

Bami had niks door zet zn scootmobiel aan, zet af met zn voeten en hoppa... alle tieraps gebroken.. -O-

Bami rijd weg, had nog stteds niks door ondanks het balende gejoel :Y)

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 07:17

Daarom noemde ik Bami ook als voorbeeld :') Iedereen kent Bami..
Ik ken ze al een jaar of 10 via Normaal, misschien zelfs al wat langer. Paul zelf ken ik ook via die weg. :D

Haha, heerlijk! :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 09:46

Aha dat was die jongere met scootmobiel. :)* maar humor. Hier zou ik ook om kunnen lachen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:38

Ha ik spotte een oproepje op facebook van zc dat iemand een blonde krullebol met een zzp shirt zocht. :+


Afbeelding

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:57

Haha jaa... dat is Bart.. tevens van de foto op facebook dat ie met deur open op een spoelwc zit en van een filmpje dat gister op dumpert langskwam...

Overigens in het algemeen geen onbekende van Dumpert :')

Bart raakt altijd een beetje dronken achtig := :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:37

Ach de mevrouw die de aftermovie heeft gehaald is overleden de dag dat deze uitkwam. Heeft nog een heel lieve afscheidsbrief geschreven aan de feestfabriek.
Dat is pas leven voor de dood :j

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:47

karuna schreef:
Ach de mevrouw die de aftermovie heeft gehaald is overleden de dag dat deze uitkwam. Heeft nog een heel lieve afscheidsbrief geschreven aan de feestfabriek.
Dat is pas leven voor de dood :j


ahh nee meen je nie? was ze ziek?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:50

Ze heeft haar 86e verjaardag op de zwarte cross gevierd. Oudere dame dus ja die kunnen elk moment overlijden helaas

yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 06:23

karuna schreef:
Ze heeft haar 86e verjaardag op de zwarte cross gevierd. Oudere dame dus ja die kunnen elk moment overlijden helaas

ahh