Wat doe jij aan/neem jij mee naar een festival/concert

Moderators: Dani, NadjaNadja, Duhelo, Muiz, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:49

Als het volle zomer is, heb ik het op festivals liever lekker overdag en koud 's nachts dan een hele dag te warm in een lange broek en dan lekker als het afkoelt. Meestal doe ik een short of jurkje aan overdag en eventueel een trui mee die ik in een kluisje doe (hebben de meeste festivals). Of ik laat hem in de auto/tent liggen en bikkel gewoon even door onderweg naar de parking of camping. Zoals Leo zegt, je bent dan toch in beweging en écht koud wordt het momenteel niet echt.

Mijn go to met festivals is een los jurkje, bandana in mijn haar (houdt m'n haar lekker uit mijn gezicht als het zo zweten is vooraan bij het podium), comfortabele Vans of All Stars. En dan een heel klein handtasje met daarin ID, pinpas, cash geld, tissues (als het wc-papier op is), oordoppen, klein flesje zonnecrème en een extra haarelastiekje. Ik heb al zoveel festivals gedaan en in het begin nam ik altijd een grote tas mee met vanalles en nog wat, maar met de jaren heb ik geleerd dat dit ongeveer het enige is wat ik nodig heb om te overleven.

“Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:05

Oh ja, dopje van een flesje doe ik ook altijd! Superhandig als je een flesje wil bijvullen en meenemen.

“Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie