Dagje weg met warm weer

Moderators: MirandaT, Ods, Warboel, Duhelo, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emmarosaly

Dagje weg met warm weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 19:49

Hallo bokkers!

Aankomende zondag wil ik graag mijn vriend verrassen met een leuk dagje uit. Het wordt alleen erg warm en daar wil ik de activiteit een beetje op aanpassen. Ze geven temperaturen op van rond de 27-28 graden. We zijn vorig weekend al naar het strand geweest.
We wonen in Rotterdam, maar wat verder rijden (max. 1/1,5 uur enkele reis) is niet erg.

Ik zat zelf te denken aan de dierentuin, maar dat is misschien wat te warm. Een buitenactiviteit in combinatie met een hapje eten/drankje doen, lijkt mij het leukst. We zijn altijd wel actief ook qua sport etc. En ik zat rond €30 pp te denken om uit te geven aan de activiteit zelf (zonder eten)

Wie weet er een leuke activiteit waar we niet van oververhit raken haha? :D

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Emmarosaly

Re: Dagje weg met warm weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 20:25

Kanoën klinkt zeker goed en suppen lijkt me ook gaaf, alleen kan ik slecht evenwicht houden hahaha. Ik ga de linkjes in ieder geval even bekijken!! Bedankt :D

Kalau kehidupan sudah dijalani di bawah bintang-bintang di belahan bumi Barat, negeri di Timur mengatakan ke anaknya 'selamat malam'

Emmarosaly

Re: Dagje weg met warm weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 13:22

Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn uiteindelijk gaan kanoën op de Biesbosch. Was erg leuk maar achteraf gezien toch een beetje te warm. Volgende keer huren we daar een fluisterbootje met warm weer, dat zag er namelijk ook erg leuk uit!

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 13:22

Kinke schreef:
ik ga gewoon in de vriezer zitten, maar of dat als een dagje uit telt... ;) :D

Goeie tip hahahah! Wel lekker koel :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie