De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 15:08

Is die ook waterdicht? :)


chazzie
Berichten: 428
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 18:52

Anoniem schreef:
Is die ook waterdicht? :)


iig waterafstotend

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:18

Spannend! Ik ga in juli met mijn vader ook een trektocht maken in Kirgizië. Wij gaan iets van 10 dagen. Zonder stromend water, geen wc, niks. Maar dat zal bij jou precies hetzelfde zijn natuurlijk :P Om eerlijk te zijn vind ik 't best heel spannend. Ik heb ooit wel gekampeerd maar dit is toch weer heel anders.

Vind 't wel helemaal respect dat jij gewoon echt alleen gaat! In ieder geval zonder bekenden.

Troi, gaaf om jouw filmpje te zien! Heb jij nog tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:31

Mijn droomreis was ook een trektocht te paard in Mongolie en ik heb het vorig jaar tien dagen in mn eentje (wel met een groep mensen, die allemaal russisch waren en spraken) gedaan! Bijzonder gaaf en voor mij persoonlijk levensveranderende reis.
Ik lees dat je in Mei wil gaan? Let je even op de temperaturen rond die tijd? Ik was daar eind augustus en het was overdag lekker warm, maar zodra de zon weg was begon het met vriezen .
Veel plezier! Ik volg je topic graag!

Oh grapje, nu pas het hele topic gelezen :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-06-18 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt


riviera2

Berichten: 614
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:34

Kirgizië is echt een prachtig land! Heb daar 2x een dagtocht te paard gemaakt toen ik er was en dat was een hele leuke ervaring. De mensen zijn hartverwarmend. Ik heb er onwijs genoten. Heel veel plezier op je reis!

leer van gister, droom van morgen maar leef vandaag!
Riva

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 20:53

Humpiedumpie schreef:
Mijn droomreis was ook een trektocht te paard in Mongolie en ik heb het vorig jaar tien dagen in mn eentje (wel met een groep mensen, die allemaal russisch waren en spraken) gedaan! Bijzonder gaaf en voor mij persoonlijk levensveranderende reis.
Ik lees dat je in Mei wil gaan? Let je even op de temperaturen rond die tijd? Ik was daar eind augustus en het was overdag lekker warm, maar zodra de zon weg was begon het met vriezen .
Veel plezier! Ik volg je topic graag!

Oh grapje, nu pas het hele topic gelezen :')

Met een groep die allemaal Russisch spraken lijkt me dan weer minder, of viel dat mee?

Mag ik vragen hoe het levensveranderend voor je is geweest? Als je dat niet vervelend vindt tenminste :o .

Anoniem

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 08:42

@_Tara_ voor mij idd hetzelfde ;j Slaap een enkele keer bij mensen thuis, maar ik verwacht daar ook niet veel van ;)

@humpiedumpie temperaturen zijn idd allemaal meegenomen, ben op alles voorbereid 8-) Maar ik ga niet meer naar Mongolië en in Juli he? ;) (zie nu dat je het gelezen hebt haha ;D
Dat mensen geen Engels spreken ben ik ook wel een beetje "bang" voor... Ik red mij prima alleen, maar 3 weken met niemand een woord kunnen wisselen lijkt mij dat toch wel weer jammer... De gids spreek sowieso Engels dus we gaan het zien :)

@riviera2 dankjewel! Ik had zelf eerder nog nooit van Kirgizië gehoord en nu al meerdere die er geweest zijn, grappig :D


_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:20

Wat ontzettend gaaf zeg! Ik volg!! *\o/*
Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en natuurlijk met deze gave reis!

♥♥♥♥♥

_emmma_

Berichten: 313
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:40

wat ontzettend leuk! Ik heb zelf toevallig afgelopen mei een trektocht door Mongole gemaakt te
paard. Het was echt de mooiste en leukste reis van mijn leven, wat een fantastisch avontuur. Kirzigie lijkt me ook prachtig heel veel plezier en geniet van elk moment!

https://www.youtube.com/watch?v=4AwMwe8jc8I&t=338s
ik heb een filmpje gemaakt van mijn reis mocht je het leuk vinden om te zien :D
Laatst bijgewerkt door _emmma_ op 25-06-18 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

mysa

Berichten: 10453
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:44

Oh wat leuk en spannend. Mocht je omringd zijn door Russen,en dringend om een vertaling verlegen zitten, dan stuur je maar een pb.(kofje is koffie, losjad is paard en piewa is bier ;))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:48

Marie_Anne schreef:
Humpiedumpie schreef:
Mijn droomreis was ook een trektocht te paard in Mongolie en ik heb het vorig jaar tien dagen in mn eentje (wel met een groep mensen, die allemaal russisch waren en spraken) gedaan! Bijzonder gaaf en voor mij persoonlijk levensveranderende reis.
Ik lees dat je in Mei wil gaan? Let je even op de temperaturen rond die tijd? Ik was daar eind augustus en het was overdag lekker warm, maar zodra de zon weg was begon het met vriezen .
Veel plezier! Ik volg je topic graag!

Oh grapje, nu pas het hele topic gelezen :')

Met een groep die allemaal Russisch spraken lijkt me dan weer minder, of viel dat mee?

Mag ik vragen hoe het levensveranderend voor je is geweest? Als je dat niet vervelend vindt tenminste :o .


Ik zal je daar later even een pb over sturen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:51

Anoniem schreef:
@humpiedumpie temperaturen zijn idd allemaal meegenomen, ben op alles voorbereid 8-) Maar ik ga niet meer naar Mongolië en in Juli he? ;) (zie nu dat je het gelezen hebt haha ;D
Dat mensen geen Engels spreken ben ik ook wel een beetje "bang" voor... Ik red mij prima alleen, maar 3 weken met niemand een woord kunnen wisselen lijkt mij dat toch wel weer jammer... De gids spreek sowieso Engels dus we gaan het zien :)
D


Nee ik had het begrepen ;).
Dat iedereen russisch sprak had ik van te voren niet over na gedacht. Zelfs de gids sprak geen woord engels..
Het is voor mij wel het ultieme op mezelf gewezen worden en alle controle moeten loslaten.. Want je hebt geen flauw idee wat je staat te wachten en moet gewoon mee met de flow.. En ik vond het verbazingwekkend hoe er ondanks dat ik de taal niet sprak, een enorm groepsgevoel ontstond waarbij iedereen elkaar wilde helpen en je met handen en voeten elkaar toch wel een soort van begreep..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 19:59

Humpiedumpie schreef:
Anoniem schreef:
@humpiedumpie temperaturen zijn idd allemaal meegenomen, ben op alles voorbereid 8-) Maar ik ga niet meer naar Mongolië en in Juli he? ;) (zie nu dat je het gelezen hebt haha ;D
Dat mensen geen Engels spreken ben ik ook wel een beetje "bang" voor... Ik red mij prima alleen, maar 3 weken met niemand een woord kunnen wisselen lijkt mij dat toch wel weer jammer... De gids spreek sowieso Engels dus we gaan het zien :)
D


Nee ik had het begrepen ;).
Dat iedereen russisch sprak had ik van te voren niet over na gedacht. Zelfs de gids sprak geen woord engels..
Het is voor mij wel het ultieme op mezelf gewezen worden en alle controle moeten loslaten.. Want je hebt geen flauw idee wat je staat te wachten en moet gewoon mee met de flow.. En ik vond het verbazingwekkend hoe er ondanks dat ik de taal niet sprak, een enorm groepsgevoel ontstond waarbij iedereen elkaar wilde helpen en je met handen en voeten elkaar toch wel een soort van begreep..


Daarom! Als er (behalve de gids) verder niemand Engels spreekt zou ik dat echt wel jammer vinden... Maar aan de andere kant als ik er zo over na denk, ergens ook helemaal niet erg :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 20:27

Anoniem schreef:
NOG EEN WEEK *\%/*

*\o/* Leuk joh! Ben je er al helemaal klaar voor?


Humpiedumpie schreef:
Ik zal je daar later even een pb over sturen :)

+:)+ Thanks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:54

Anoniem schreef:
Daarom! Als er (behalve de gids) verder niemand Engels spreekt zou ik dat echt wel jammer vinden... Maar aan de andere kant als ik er zo over na denk, ergens ook helemaal niet erg :o


Ik vond het heerlijk, maar ik ben sws niet echt een prater en niet echt een heel sociaal persoon in groepen , misschien dat dat nog uitmaakt..
Toen ik voor het eerst weer een nederlands iemand aan de telefoon had moest ik echt even nadenken wat sommige woorden ook alweer waren..

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 22:07

Ow zie dit topic nu pas.. wat gaaf zeg! Je mag bijna!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:42

Humpiedumpie schreef:
Anoniem schreef:
Daarom! Als er (behalve de gids) verder niemand Engels spreekt zou ik dat echt wel jammer vinden... Maar aan de andere kant als ik er zo over na denk, ergens ook helemaal niet erg :o


Ik vond het heerlijk, maar ik ben sws niet echt een prater en niet echt een heel sociaal persoon in groepen , misschien dat dat nog uitmaakt..
Toen ik voor het eerst weer een nederlands iemand aan de telefoon had moest ik echt even nadenken wat sommige woorden ook alweer waren..


Ik denk ook dat ik mij wel red, ik zou er ook niet wakker van liggen inderdaad!
En ik weet dat de gids Engels spreekt, dus kan altijd wel een woordje wisselen :D

Maar ik ga ook echt voor mijzelf en voor de rust, ik kan echt niet wachten!!!

secricible

Berichten: 25693
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:49

en met handen en voeten kom je ook een eind TS.
Wij zijn een week in China geweest, waar (buiten de gids) ook echt vrijwel niemand een woord over de grens sprak. Je wordt er ontzettend creatief van!
Voor mij was dat vooraf echt het punt waar ik het meest tegenop zag, maar achteraf is het me wel ontzettend meegevallen.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

beestenfreak

Berichten: 1313
Geregistreerd: 17-01-08

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:30

Gaaf, ik ga 26 juli die kant op voor een tour van 2 weken. Niet te paard maar met de motor :D ga zeker kijken of het mogelijk is om een dagtocht te paard te doen. Heel veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!

Anoniem

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:46

Ohh met de motor is ook gaaf <3 Ik hoop volgend jaar op motor vakantie te gaan, maar dan Noorwegen of IJsland :D

Anoniem

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 19:50

Dit weekend wat "voorbereiding" gedaan, 2 prachtige ritten van 5 uur door de Ardennen :D
Morgen vliegen *\o/*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Melissa0304

Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 20:15

Fijne vlucht en heel veel plezier!

yvje86

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-09-12

Re: De vakantie die ik al zo lang wil... Geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:08

Goede reis gewenst en heel veel plezier!!!
Wanneer ben je volgens planning weer terug?

Geniet er van, laat alles los en geniet van het er zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 22:27

Heel fijne vakantie, veel plezier daar!
Dat het maar een mooi avontuur mag worden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 169 bezoekers