Tips voor (kleine) rondreis Bali, oktober 2018

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xNavatu

Re: Tips voor (kleine) rondreis Bali, oktober 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:21

Vergeet sowieso het Noorden niet :D Munduk en Amed waren mijn favoriete plekjes in Bali.. heel stuk minder toeristisch als de rest (daarvoor was ik in Canggu en Ubud.. ook leuk.. voor een paar dagen :+ Al lijkt het me wel leuk als je korter op vakantie bent, maar ik was al 4 maanden aan het reizen dus het was me allemaal iets te toeristisch haha). Anyways, Munduk ligt wat meer in de bergen en daar kun je een super leuke wandeling doen waar je een 5 watervallen tegenkomt (waarbij we maar bij 1 waterval andere mensen hebben gezien, bij de rest waren wij de enige). En vlak bij Munduk (als in, met de auto / scooter) liggen ook de Banyumala Twin Waterfalls.. vond ik echt de mooiste van heel Bali met als enorm pluspunt dat er amper mensen zijn <3 (wij waren helemaal alleen :D ). Amed is awesome om te snorkelen/duiken. Stukje verderop met de scooter kun je ook snorkelen of duiken bij een enorm schipswrak wat super dicht bij de kust ligt (USS Liberty heet 'ie dacht ik). Vond ik ook echt awesome!

Als je wat foto's van de watervallen wandeling bij Munduk wil zien staan ze hier onder de tekst:
https://www.polarsteps.com/NadinevanTuy ... ng-regency

En de andere twee punten die ik noemde staan er ook onder, haha. Kreeg de foto's niet makkelijk geplakt hier omdat ze te groot zijn dus ik doe het even lui zo :P

Ik vond Nusa Lembongan trouwens ook veel en veel toffer als de Gili's. Wij zaten op Gili Air maar ik vond er geen klap aan :') Geen natuur, geen fijne stranden.. Heb me er voor een paar dagen prima vermaakt daar niet van maar als ik zou moeten kiezen zou ik 100% naar Nusa Lembongan gaan ipv de Gili's.

« NAVATUSHOTS.COM »
» Volg mijn fotografiepagina op Facebook! «

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie