Reismaatje gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Reismaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 19:11

Hoi!

In september zou ik graag op vakantie gaan. Ik wil een bestemming waar het een beetje lekker weer is, maar waar je misschien ook wat kunt ondernemen (in overleg).

Ik ben alleenstaand (25 jaar) en bezit helaas niet over een grote schare vrienden om mee op vakantie toe te gaan.

Wat zoek ik?
- iemand van ongeveer dezelfde leeftijd
- het moet wel klikken, dus wil graag van te voren kennis maken/iets leuks gaan doen ofzo.
- ik vind het leuk om aan het strand te liggen, maar ook stedentrips vind ik erg leuk. Beetje zonzeker.
-ik ben geen uitgaanstype
-budget max 600 euro voor 1 week

Ik woon in de buurt van Venray (Limburg)

Anoniem

Re: Reismaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:17

Misschien kun je eens kijken naar een singlereis? Ik heb dat vorig jaar voor het eerst gedaan en dat is me echt onwijs goed bevallen. Ik ga in Juni weer en nu met Villavibes, hier kun je reizen kiezen met leeftijdsgenoten.
Want op vakantie met 1 iemand die je niet echt goed kent, kan erg tegenvallen..

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Reismaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-18 19:44

Heb ik naar gekeken, maar over het algemeen zijn groepen niet echt mijn ding.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Reismaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 13:29

Ik zou echt afraden om met iemand te gaan die je niet goed kent. Kan goed gaan, maar je kan er ook een vreselijke vakantie door hebben. Als je kiest voor toeristische plekken met veel backpackers is het niet zo moeilijk om contacten te maken en een deel met andere mensen te doen. Maar dan zou ik wel altijd in een hostel slapen.
Ik ga zelf altijd alleen maar ben eigenlijk nooit alleen weg. Kom altijd wel leuke mensen tegen om een dagje wat mee te doen

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Reismaatje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:36

Op travelgirls.nl heb je een apart forum waar je ook reismaatjes kan zoeken. Volgens mij is het alleen nog niet heel bekend en weet ik niet of je veel reacties zult krijgen.

Verder even inhakend op dat groepen niet echt jouw ding zijn. De mijne ook niet. Ik functioneer beter 1 op 1 of 1 op 2. Maar groepen..liever niet. Toch ben ik 2 jaar geleden met een singlereis mee geweest naar Zakynthos. En ik heb echt een onwijs toffe vakantie gehad!
Het leuke was dat iedereen in hetzelfde schuitje zit en ondanks dat de groep best hecht was, vormen zich er altijd wel subgroepjes van mensen die met elkaar optrekken. En het fijne vond ik dat je elke dag zelf kon bepalen of je mee deed met de excursies of dat je lekker je eigen plan trok.