Paar dagen disneyland paris

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Paar dagen disneyland paris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 14:10

Mijn vriend en ik zijn nog nooit in Disney land parijs geweest. Nu willen we daar graag een naar toe.
Eind augustus hebben we 2 weken vakantie. En leek ons een mooi moment om te gaan
We willen met de trein gaan omdat we allebei geen beschikking hebben over een auto.

Hoelang raden jullie aan om te gaan? Is drie dagen en twee nachten voldoende om de parken te bekijken?
En wat is een goed en betaalbaar hotel om te overnachten? Waar ken je lekker eten.

Kortom alle tips zijn meer dan welkom.

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 14:20

2 dagen vonden wij genoeg, hangt er wel vanaf hoe druk het is en de wachttijden want soms is 45 min
niets voor de populaire actracties. Disney studio’s vonden wij niet veel aan dus daar waren wij zo weg.
Ze hebben wel mooie aanbiedingen vanwege 25 jr bestaan.
Zijn pas geweest 3 n en 2 volle dagen entree beide parken in Kyriad hotel voor 225 e.
Laatst bijgewerkt door kally op 18-03-18 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 14:21

In 3 dagen red je het zeker niet om alle attracties te zien + alle shows/parades te bekijken :D
Het is maar net waar je van houdt. Zijn ook veel attracties die echt gericht zijn op kinderen, of juist de achtbanen, wil je die ook allemaal doen of overslaan...

Als je voor 25 april boekt heb je gratis ontbijt + diner bij je verblijf en tot 25% korting (via officiële site van Disneyland Parijs)

Hotel Cheyenne is een van de goedkopere Disney hotels, maar doet zeker niet onder! Is pas gerenoveerd. Gratis shuttlebus van/naar het park. Qua eten kun je overal terecht in Disney, verschillende prijsklassen. O.a. McDonald zit er ook :P

Als je gewoon een goedkoop hotel wil en losse entreetickets wil kopen dan kan ik je Ibis budget Marne la Vallée Val d'Europe aanraden. +- 5 min. van Disney (auto)

Praktisch naast het park zit een metrostation (Chessy). Vanuit daar kan je de gratis shuttlebus pakken naar je hotel.
Heb daar verder zelf geen ervaring mee, ik ben altijd met de auto geweest.

[BEU] Disneyland Parijs deel 3 < kom gezellig meekletsen! :D Ook je vragen kan je daar stellen.

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 15:01

Als we maandagmiddag aankomen en woensdagmiddag weer weg gaan. Zouden we dan genoeg tijd hebben om alles te zien?
Of kunnen we er beter een dag aan plakken en donderdagmiddag weer naar huis gaan.

En wat is een normale prijs voor 4 dagen en 3 nachten? We hoeven ook geen super de luxe hotel.
Een goed 2 persoonsbed en een goede douche en wc is voldoende. Wel vinden we het fijn om in het hotel te kunnen ontbijten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Paar dagen disneyland paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 15:41

In het Disneyland topic is al heel veel informatie te vinden. Dus kom erbij!

Hoe lang je heen moet, hangt heel erg af hoe leuk je het vindt en wat je allemaal wilt doen. Voor een eerste keer is misschien 3 dagen en 2 nachten wel prima. Mocht je het heel leuk vinden, kan je altijd nog eens terug.

Wij hebben een keer in Hotel Cheyenne gelogeerd. Dat is een van de goedkopere Disney hotels. Voordeel van een Disney hotel vind ik dat je een beetje in de sfeer blijft. Er zijn wel goedkopere hotels in de buurt van Disneyland. Dit zijn ook prima, maar moet je een stukje reizen. Veel hotels in de omgeving hebben wel een shuttlebus.

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 15:50

Oh leuk !!!
Wij gaan meestal 3 dagen / 2 nachten.
Ene dag movie gedeelte, andere dag park zelf en 3e dag alles wat we nog x willen doen of gemist hebben.
Wel hotel op het park.. vind ik gewoon fijner ivm kaartjes en zit dichtbij. Gewoon Cheyenne is fijn, betaalbaar en goed.
Er rijden pendelbussen, maar aanloop is ook goed te doen bij lekker weer.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 15:55

Disneyland is zo gaaf! Wij zijn een keer in hotel cheyenne geweest, in newport bay club en dat grote disneyhotel. In cheyenne komen geloof ik niet van die Disney beesten. Dat vind ik wel fijn. Dat grote Disneyhotel is erg mooi, maar ik heb dus een hekel aan disney beesten en die lopen daar continu rond.
Cheyenne vond ik wel aan te raden hoor; prima hotel en prima prijs.
Het park kun je niet lang genoeg zijn, maar voor de eerste keer is 3 dagen prima. 4 dagen is ook leuk :P

kally
Berichten: 5246
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Paar dagen disneyland paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:07

Kijk ook eens bij P Langhout reizen...hadden mooie aanbiedingen...bus,trein of auto.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:00

Wij zaten in dit hotel. Gratis shuttlebus en op 20min. loopafstand van het park, prima ontbijt en vlakbij een overdekt winkelcentrum met leuke restaurantjes. Ik vond het ideaal, beter dan de goedkope Disneyhotels. :)

En drie dagen is genoeg hoor, zeker als je buiten het weekend/de vakantie bent. Je moet soms gewoon slim timen, bepaalde drukke attracties zijn rustiger als je direct bij de opening daarheen gaat of tijdens een parade. Laatste keer waren wij er 3 1/2 dag en toen konden we echt op ons gemak alles doen, dus 3 dagen is prima. :j

Ik zou wel even op de site kijken voor gepland onderhoud, zou jammer zijn als je een bepaalde attractie graag wil doen en die net gesloten is.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:05

felicity schreef:
Eind augustus hebben we 2 weken vakantie. En leek ons een mooi moment om te gaan


Hou er wel rekening mee dat het vakantie is en waarschijnlijk ook warm. Soms een wachtrij van 2 uur is dan niks hoor.
Ik ga eind april, hier dan nog net geen vakantie en ook geen gekke dingen in Frankrijk, dus verwacht dat ik er met 3 dagen wel door heen kom!

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Paar dagen disneyland paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:48

Door de week is ook minder druk. Wij gaan nooit in vakantie periodes.

Luxorvalkje
Berichten: 1935
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Paar dagen disneyland paris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:04

Je kunt ook Disney - dagje Parijs - Disney doen.
Met de metro ben je er zo.