Maleisiƫ, Sri Lanka of ...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mawrr
Berichten: 315
Geregistreerd: 29-05-10
Woonplaats: Ex-Johannesburger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 12:56

Zuid-Afrika te onveilig? Huh? Ik heb er een tijdje gewoond en kan je statement niet begrijpen. Maargoed, dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten!

Wij zijn ook echte Wildlifers en gaan binnenkort naar Sri Lanka! Ja, er is veel cultuur, maar wij skippen dat volledig en hebben een prachtig plan voor 2.5 week nonstop natuur en wildlife!
EDIT: om even te reageren op de reacties hierboven, ik kan begrijpen dat mensen het wildlife misschien tegen vinden vallen als je alleen maar safaris plant in de common wildparken. Wij hebben 2 wildparken die we willen bezoeken, puur omdat we graag het 'grote' wild willen zien. Maar daarnaast is het wildlife daar zo divers, zoals de persoon boven mij al zei. We hebben wat locaties doorgekregen van mensen uit de herpetology-groep, dus we gaan zelf opzoek naar alle mooie reptielensoorten die het land heeft. Mn vriend werkt veel met vleermuizen, dus daar gaan we ook zeker op zoek naar. En daarnaast gaan we een stukje kust af op zoek naar wat marine-life!

look deep into nature, and you'll understand everything better


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azmay, Danseresje, Earth, enny, janna, lgw, Lugea, puppy1128, RedRoses, Schapenvacht, secricible, sevenofnine, Stybba, Syzygy, Tazzey, Unoo, xPabloBokt en 73 bezoekers