USA

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:06

Ik vind het zelf zo in 2 etappes (zijn eerst dus rondgereden en doen dat terug weer) wel okay. Zou het niet in 1 stuk (met overstap dan) willen vliegen daarvoor is het wel erg lang!

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey


Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 10:59

Zijn jullie al in Bahia Honda state park geweest? Dat is bij de Keys echt prachtig was het!

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:09

Wij gaan misschien weer naar de USA, Florida dan weer. Als startpunt om een cruise naar de Caribean te maken. Anders willen we naar Azië (Malediven en dan combineren met Thailand of Indonesië ofzoiets). Gaan onze reizen niet laten verpesten door Trump.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 20:38

Air bnbs schelen inderdaad een hoop in het verblijf. Hopelijk vind je snel een maatje :)

Mensen ervaring met Miami / Caribean in augustus? Het is de bedoeling om een cruise te maken (Turks-Caicos, Dominicaanse, Curaçao, Aruba) en Miami zelf. We willen wellicht uitwijken naar de schoolvakantie in verband met studie van de vriendin waarmee ik ga. Alleen orkaanseizoen en dan zelfs een cruise... Is dat wel zo handig? Is het een grote gok? Moet niet alleen maar regen zijn en storm op zee lijkt me ook niet prettig :+ . We zijn destijds van juni tot juli geweest en dat was prima te doen.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 14:33

Veel plezier! Wij hebben voor eind dit jaar de Malediven geboekt dus USA zit er waarschijnlijk niet in (al zag ik retour tickets vanuit Keulen naar Miami voor 275€ directe vlucht..).

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:05

Skyscanner en Google flights zijn beide erg handig. Ook zoeken wij vaak vanuit vertrek vanuit Duitsland wat ook goedkopere opties kan bieden.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 18:24

Key West zelf vonden wij een tegenvaller. Bahia Honda Key was wel echt prachtig en zeker de moeite waard!

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 20:41

Ik zou Miami aanraden te combineren met de Bahama's, dat was echt geweldig! Verder zaten wij wel in een air bnb in het Flamingo Resort South Beach. Was erg mooi :) Hotels hebben we daar geen ervaring mee.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:00

Houd Skyscanner in de gaten, dat werkt erg goed :) .

Ik ga volgend jaar een vriendin bezoeken in Hoboken bij New York op de campus van de universiteit (daar verblijf ik en ga tussendoor gewoon naar NY). Erg leuk om weer terug naar de USA te gaan! Dit jaar staan de Malediven en Spanje nog gepland. Geen USA helaas want moet nog even sparen voor alles wat gepland staat, willen ook nog naar de Caribean volgend jaar.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 22:30

Wij vonden het in een kortere periode prima te doen inclusief ook de Grand Canyon South Rim. Wel zijn we tussendoor nog naar Hawaï geweest (daarna terug op SF naar LA, daarvoor LA, Vegas, Canyon en San Diego).

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:51

Wij hebben ervaring met Alamo, Dollar en Sixt en nog nooit extra toeslagen gehad. Het was juist altijd erg goedkoop en bij Sixt kregen we een gratis upgrade naar een Mercedes-Benz SLK, ook leuk. Hebben ook eens via Turo gehuurd bij particulieren en ook dat is zonder problemen en extra kosten verlopen.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 10:45

Bij ons viel de borg altijd mee (nooit meer dan paarhonderd euro meestal minder), zelfs voor 1,5 week de SLK was het toen onder de 200 euro bij Sixt.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:13

Wij hebben vaker uber gebruikt, zowel in Amerika als in Nederland.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 20:55

Ik doe dat ook gewoon een middag/avond van te voren hoor :P

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:37

Hier zijn de plannen gewijzigd, geen NY weer maar ik ga met een vriendin (weer) naar Miami en de Keys en Bimini. We gaan in maart tijdens haar spring break (maar ik zoek ook wat meer de rust van North Beach en dus de andere bestemmingen op).

Esta zou ik inderdaad voor de zekerheid iets verder van te voren aanvragen.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:44

Ik heb (samen met vriendin maar alleen ik reed) zo'n 5000 km in 8 dagen gereden :+ Was wel slopend soms hadden we een rit op een dag van 1000-1200 km. Dat raad ik niet aan :P Maar 500 km op een dag vind ik prima te doen, dus al helemaal 350. Maar ik rijd ook gewoon in een streep met pauzetje naar Parijs.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:47

Nice! Wij zijn ook de reis wat meer aan het uitstippelen voor maart :D

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:43

Wij hebben ook ons plan gemaakt, de eerste 4 dagen Miami Beach, vervolgens naar Bimini en aansluitend naar Bahia Honda Key / The Keys (al vonden we toen de vorige x de andere Keys niet zo boeiend, vandaar Bahia Honda) en daarna nog 4 dagen Miami Beach.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 18:01

Kort dagje Florida Keet :P

Daar hadden we nog geen rekening mee gehouden Fitzroy, we gaan in maart, misschien is het dan al weer wat opgeknapt. Lees wel dat het strand wel weer open is op Bahia Honda Key. Key West gaan we niet heen, dat vonden we geen mooie plek. Zal het wel in de gaten houden, anders wordt het wat langer in Miami of langer naar de Bahamas.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 13:27

classeygurl schreef:
Nessie schreef:
Wij hebben ook ons plan gemaakt, de eerste 4 dagen Miami Beach, vervolgens naar Bimini en aansluitend naar Bahia Honda Key / The Keys (al vonden we toen de vorige x de andere Keys niet zo boeiend, vandaar Bahia Honda) en daarna nog 4 dagen Miami Beach.


Bahamas willen wij ook graag doen. Zie ook dagtrips vanaf Fort Lauderdale.
Heb je nog tips van maatschappijen waarmee je trips naar de Bahamas kunt maken?


Wij zijn met Norwegian Cruise Line geweest en dit is zeer goed bevallen :j Goed eten, mooie hut met raam, vriendelijk personeel, goede prijs en mooie bestemmingen. Nassau vond ik Goodman's Bay Park echt prachtig (totaal niet toeristisch, er was niemand alleen wat locals, we waren gewoon met een lokale bus gegaan en ergens uitgestapt).

Nu gaan we met de ferry naar Bimini en verblijven daar in het Hilton. Hoe dat is weet ik pas in maart.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 02:35

Brussel is inderdaad een goede! Zag Miami ook directe vluchten voor 290€. Maar ik vlieg nu vanaf Amsterdam voor 325 met een korte tussenstop. Scheelt een flinke afstand en parkeerkosten (daar kunnen mijn ouders me brengen, Brussel niet).

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey


Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 17:08

Wow rekende ook iets van 60 euro voor handbagage, die tickets waren dus helemaal niet zo goedkoop uiteindelijk..

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 13:32

Gefeliciteerd!

Hier nog 2 maanden en dan gaan we weer naar Amerika :D Heb er zin in!

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 16:01

Hoe waren de Keys nu na de orkaan? Ik zag namelijk bij Bahia Honda (waar wij heen willen) nog wel een flink zooitje t.o.v. ervoor.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:11

Heel jammer, Bahia Honda was echt 1 van de mooiste plekken van Florida..

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, xLauLaUx en 72 bezoekers