Zwarte cross 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvanna
Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:34

Yltje schreef:
Ze mogen die hoeveelheid inderdaad wel weer terugzetten naar 4 pp ofzo.

Als mensen dan ook eens meehelpen en niet via marktplaats kopen dan heeft dat volk er ook niks aan door zoveel op te kopen.

Plus ik merk helemaal niks van die korting hoor.


bedoel je met die forfarmers korting? Daar heb je inderdaad geen korting meer mee, maar je kan dan wel op de vrijdag naar het for farmers vak.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 20:53

Nee bedoel meer dat ze de grote denkers korting hebben afgeschaft en gezegd dat andere dingen dan al met al goedkoper zouden zijn?

Daar heb ik niks van gemerkt bedoel ik, maar dat snapte ik sowieso al niet :+

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 21:44

Vorig jaar camping 125 ex toeristenbelasting dit jaar 120 incl toeristenbelasting.

Maar er zijn meer mensen die de korting andersom voelen.... 1e 10.000 voor 75 ex toeristenbelasting vorig jaar. Nu betalen we allemaal 120 incl. Is toch een heel behoorlijk bedrag wat het scheelt.

Zou het redelijker vinden om de fanclub leden dan wel vroege denkerskorting te geven. Alleen krijg je dan wss een run op de fanclub wat ook weer niet positief is.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:25

Je krijgt sowieso een run op het fan blad omdat je anders helemaal geen kans heb op caravan/grasnapolsky kaarten en binnenkort wss ook geen campingkaarten, dat mensen daar lid voor gaan worden.

Maar ik haalde mn kaarten dus ook voor 75, dat bedoelde ik met dat ik de korting niet merkte en alleen maar nadeel eraan heb. -O-

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-17 10:36

Oh echt? Ja wij zijn ook vooral voor de caravan lid geworden. Wordt nu ons 3e jaar maar kijken er wel ecjt het hele jaar naar uit. Nu met die 15 kaarten kunnen kopen is t natuurlijk ook wel drama hard gegaan met de campingkaarten... Ze kunnen beter max 2-4 doen pp. Nu je t zo hard gaat met uitverkopen. Ze moeten oppassen dat ze niet hun eigen succes voorbij gaan op deze manier.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 22:07

Jaa zeker weten! Word nu mijn 4de jaar en gelukkig elk jaar wel nog gewoon kaarten kunnen krijgen en ook wij kijken er alweer onwijs naar uit natuurlijk!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 00:47

12 campingkaarten voor ons. Ik ga voor de allereerste keer mee. Mijn vriend ging vaker. Ik ken er een paar uit de groep, de rest ziet elkaar 1 keer per jaar op de cross. Ben heel benieuwd, heb erna meteen 4 weken vrij om bij te komen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:13

Ik schop even omhoog.

Heeft er iemand twee campingkaarten over eventueel tegen betaling ruilen tegen twee zaterdsg dag kaarten. Gv kan meer dagen liever gaan we op camping anders kopen we vrijdag kaarten bij en gaan we vrijdag en zaterdag

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:45

karuna schreef:
Ik schop even omhoog.

Heeft er iemand twee campingkaarten over eventueel tegen betaling ruilen tegen twee zaterdsg dag kaarten. Gv kan meer dagen liever gaan we op camping anders kopen we vrijdag kaarten bij en gaan we vrijdag en zaterdag


Campingkaarten zijn momenteel, net zo als de bitcoins 2 maanden terug, goud.

Ik denk naarmate het evenement zelf, je meer geluk hebt.

Denk ik..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:50

Ach dan wordt het twee vrijdag kaarten erbij. Die zijn nog te koop via zc Kan ook. Maar kan zijn dat er een bokker twee teveel heeft :j

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:54

Vorig jaar stonden er de laatste week honderden campingkaarten op ticketswap. Gewoon even daarop wachten.

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 17:49

Even een upje :Y)

Ik heb onwijs veel zin aan de ZC!
Het wordt dit jaar mijn 5e jaar. Vrijdags sta ik achter de bar, slaap dan op de crewcamping. En zaterdag zondag lekker zelf op de cross! *\o/*

Iemand die weet hoe het er aan toe gaat op de crewcamping? Is eten en drinken meenemen toegestaan?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:02

Geen flauw idee hoe t daar is. Ik ga nu voor de eerste keer meteen vanaf donderdag.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:07

Hier twee dagen vrijdag en zaterdag

Selina

Berichten: 14287
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:13

Ik ga dit jaar voor het eerst. Wordt meteen m’n eerste festival. M’n vriend komt uit Lichtenvoorde dus is een thuiswedstrijd voor hem. Moest dus wel een keertje gaan. Heb dus meteen een slaapplek (en chauffeur, waar schoonouders al niet goed voor zijn :Y) ) Ben wel benieuwd.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:17

Dit wordt mijn vierde jaar, ook alweer onwijs zin in!

De zoektocht naar een caravan loopt enkel niet zoals gewild. De kaart ervoor is er wel al en echt een reserve caravan ook. Maar goed nog even doorzoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:20

xxxMarleen schreef:
Even een upje :Y)

Ik heb onwijs veel zin aan de ZC!
Het wordt dit jaar mijn 5e jaar. Vrijdags sta ik achter de bar, slaap dan op de crewcamping. En zaterdag zondag lekker zelf op de cross! *\o/*

Iemand die weet hoe het er aan toe gaat op de crewcamping? Is eten en drinken meenemen toegestaan?

Ja mag je allemaal meenemen. Crewcamping is lekker rustig. Ga alleen niet vlakbij zo'n grote lichtbak staan. Aggegraten maken nogal veel lawaai :')

Sta dit jaar voor derde keer achter de bar.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:23

love_western schreef:
xxxMarleen schreef:
Even een upje :Y)

Ik heb onwijs veel zin aan de ZC!
Het wordt dit jaar mijn 5e jaar. Vrijdags sta ik achter de bar, slaap dan op de crewcamping. En zaterdag zondag lekker zelf op de cross! *\o/*

Iemand die weet hoe het er aan toe gaat op de crewcamping? Is eten en drinken meenemen toegestaan?

Ja mag je allemaal meenemen. Crewcamping is lekker rustig. Ga alleen niet vlakbij zo'n grote lichtbak staan. Aggegraten maken nogal veel lawaai :')

Sta dit jaar voor derde keer achter de bar.


Ik moet als campingganger hier natuurlijk even over piepen haha

Waarom crew wel en gasten niet terwijl wij betalen om er te staan en bakken geld kwijt zijn aan eten daar. Al zou je maar in ieder geval een broodje voor echt op de camping sochtends enzo mee mogen nemen. Ik hoef geen hele buffetten haha

Maaarrr kan er ergens inkomen, alleen ontzettend jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:56

Yltje schreef:
love_western schreef:

Ja mag je allemaal meenemen. Crewcamping is lekker rustig. Ga alleen niet vlakbij zo'n grote lichtbak staan. Aggegraten maken nogal veel lawaai :')

Sta dit jaar voor derde keer achter de bar.


Ik moet als campingganger hier natuurlijk even over piepen haha

Waarom crew wel en gasten niet terwijl wij betalen om er te staan en bakken geld kwijt zijn aan eten daar. Al zou je maar in ieder geval een broodje voor echt op de camping sochtends enzo mee mogen nemen. Ik hoef geen hele buffetten haha

Maaarrr kan er ergens inkomen, alleen ontzettend jammer

Je kunt het ook omdraaien, als wij er niet zijn. Dan hebben de gasten geen drinken/eten.

En meeste doen het ook nog eens voor een goed doel.

Zelf haal ik elke ochtend gewoon ontbijt bij de crewtent. 4 munten geloof ik en mag dan zoveel pakken als ik wil.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:03

Ik ben er dit jaar op zondag bij ipv het hele weekend. 3e jaar dat ik erbij ben :D

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:15

Yltje schreef:
love_western schreef:

Ik moet als campingganger hier natuurlijk even over piepen haha

Waarom crew wel en gasten niet terwijl wij betalen om er te staan en bakken geld kwijt zijn aan eten daar. Al zou je maar in ieder geval een broodje voor echt op de camping sochtends enzo mee mogen nemen. Ik hoef geen hele buffetten haha

Maaarrr kan er ergens inkomen, alleen ontzettend jammer

Je kunt het ook omdraaien, als wij er niet zijn. Dan hebben de gasten geen drinken/eten.

En meeste doen het ook nog eens voor een goed doel.

Zelf haal ik elke ochtend gewoon ontbijt bij de crewtent. 4 munten geloof ik en mag dan zoveel pakken als ik wil.



Ja dat is zeker waar hoor! Daarom snap ik het ook wel en gun het jullie van harte!
Als ik geen eten had kunnen betalen op de cross had ik geen heel weekend en op de camping gegaan :D

Maar toch is het ergens jammer haha

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:16

Ik ben er ook weer deze keer. Met werkpak, rood kruis op de rug. Als je mij ziet, is er waarschijnlijk is aan de hand. Dus mij fijn vermijden :P

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 19:21

Weer veel oudgedienden. Zie een fijne aanvulling. De duwcrew heeft nu fietstaxis en staan s ochtends klaar op parkeerplaats voor miva. Dat scheelt een pak duwen voor mijn mede zc er.

Overigens net manana manana weekend achter de rug. Zesde keer camping.

Neelm3r9
Berichten: 355
Geregistreerd: 29-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:30

love_western schreef:
xxxMarleen schreef:
Even een upje :Y)

Ik heb onwijs veel zin aan de ZC!
Het wordt dit jaar mijn 5e jaar. Vrijdags sta ik achter de bar, slaap dan op de crewcamping. En zaterdag zondag lekker zelf op de cross! *\o/*

Iemand die weet hoe het er aan toe gaat op de crewcamping? Is eten en drinken meenemen toegestaan?

Ja mag je allemaal meenemen. Crewcamping is lekker rustig. Ga alleen niet vlakbij zo'n grote lichtbak staan. Aggegraten maken nogal veel lawaai :')

Sta dit jaar voor derde keer achter de bar.


Oh goeie tip ja! Dankje!

Doen ze ook niet moeilijk als je alcohol meenemen? Of controleren ze je spullen helemaal niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:31

xxxMarleen schreef:
love_western schreef:

Ja mag je allemaal meenemen. Crewcamping is lekker rustig. Ga alleen niet vlakbij zo'n grote lichtbak staan. Aggegraten maken nogal veel lawaai :')

Sta dit jaar voor derde keer achter de bar.


Oh goeie tip ja! Dankje!

Doen ze ook niet moeilijk als je alcohol meenemen? Of controleren ze je spullen helemaal niet?

Ik ben nog nooit gecontroleerd.