Sanitair en hygiëne in buitenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Sanitair en hygiëne in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:05

Dit jaar ben ik met een singlereis naar de USA geweest, dit is enorm goed bevallen en ik wil nu voor volgend jaar weer iets plannen.. Alleen ik ben bang dat in veel landen de sanitaire voorzieningen en hygiëne niet best zijn. In de USA was dit natuurlijk allemaal goed voor elkaar, net als in Nederland en ook in Kaapstad eo heb ik hier ook geen slechte ervaringen.
Ik kan me voorstellen dat het richting Thailand, Vietnam, Sri Lanka ed allemaal wat minder wordt, maar ik ben benieuwd naar ervaringen.. Eigenlijk vind ik een gat in de grond al vreselijk! Dus welke landen kan ik dan voor nu het beste mijden?

Ik zit nu wat voor Midden/Zuid Amerika te bekijken, hoe is het hier?


Goof

Berichten: 28748
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Sanitair en hygiëne in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:13

Ach, gaten in de grond tref je in Frankrijk al aan.
Het gaat niet perse om het land, het gaat om je accomodatie. Als je verblijft in de wat betere hotels is alles tiptop in orde. Ga je goedkoper, dan neem je meer risico.

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: Sanitair en hygiëne in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:15

Geen enkel land hoef je te mijden. Als jij goede sanitaire voorzieningen wenst in die richting van de wereld kun je het beste naar 3-4-5 sterren resorts gaan en vooral niet daar vanaf gaan. Alles vanaf daar richting de stad en marktjes, tsja, daar nemen mensen het wat minder nauw met de hygiëne :D

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:16

Costa Rica is top maar ook heel erg ingesteld op Amerikanen, dus wel logisch.
Je mag alleen net als in bv Griekenland je wc-papier niet doorspoelen maar moet het in de afvalemmer gooien.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Berdien

Berichten: 64501
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Sanitair en hygiëne in buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 18:46

Wil je fatsoenlijk sanitair in je hotel/accommodatie, of door het gehele land? Ik heb in Marokko in de hotels prima sanitair gehad, maar onderweg kom je wel eens dingen tegen :+

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brudoe, maessie en 108 bezoekers