Schotland; places to be?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DieL_Zor

Berichten: 3882
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:23

Veel is al genoemd en ik kwam net deze post tegen waar wat mooie plekken in worden benoemd: http://www.travelvalley.nl/algemeen/sch ... ter-wereld

De Hoofdfoto van het artikel is genomen bij/op de Quiraing, Isle of Skye. Wat een waanzinnig uitzicht heb je op die berg. Absoluut een van mijn hoogtepunten van Schotland <3.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together


DieL_Zor

Berichten: 3882
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:35

Schotland was het eerste land waar ik voor het eerst in Mn uppie heen ging. Echter ben ik alleen een midweek met een tour meegegaan en op die manier door het land getrokken (was met Haggis Adventurs). Was onwijs leuk, veel gezien en heel veel info en verhalen gehoord. Alleen met de auto kan, maar zou ik het persoonlijk fijner vinden om iemand mee te hebben daarbij. Het ov zelf is inderdaad wat lastiger..

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor

Berichten: 3882
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 18:37

Is mij zeker goed bevallen! Al wil ik nog steeds een keer terug om alsnog met de auto te gaan. Je zit natuurlijk wel aardig vast aan hun schema. Tegelijkertijd weten ze wel alle verborgen plekjes en verdwaal je niet :+

Had een bus vol backpackers in de leeftijd van 20/30, dus absoluut geen bus vol bejaarden :+ De tourguides zijn ook rond de 30 en doen net zo gezellig mee. Overnachtingen waren in hostels en ruimte voor feestjes is er ook (als je daar zin in hebt natuurlijk) Met een aantal van de groep heb ik ook nog steeds contact :)

Ik heb deze gedaan, maar er zijn veel meer organisaties en tours te vinden. Via Tripadvisor even reviews zoeken, dan kom je ook een beetje achter de gemiddelde leeftijden enzo. https://www.haggisadventures.com/2-10-d ... ling-tour/

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

DieL_Zor

Berichten: 3882
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 11:39

Ohh die Caribean versie is lekker <3 De perfecte whisky voor in de zomer, hij staat hier ook op de kast.

Ik kijk lekker mee met al jullie mooie plaatjes <3

Geniet ervan daar!

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cemlys en 76 bezoekers