Super Last Minutes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 12:34

Hoi allemaal.

Wij zien door de bomen het bos niet meer.. :+

Wij, m'n huisgenoot en ik, hebben nu 2 weken vakantie.
De planning is om lekker All Inclusive op vakantie te gaan. Morgen vertrekken? Geen probleem!

Ons budget is niet bijster hoog max. 500 p.p, we willen minimaal 8 dagen.

Wat zoeken we?
Vooral warmte, zon, palmbomen en strand. Af en toe een leuk uitstapje vinden we heerlijk.

We houden alles in de gaten, Vakantiediscounter, Sunweb, TUI, noem het maar op.

Maar puntje bij paaltje hebben we nog steeds niets geboekt.

Onze voorkeur gaat uit naar Egypte. Vanwege het weer, we zijn er beide nog niet geweest, maar is het daar wel veilig op dit moment? (waar is het trouwens wel veilig tegenwoordig?)

Turkije is hij al een aantal keer geweest, ik nog niet, maar daar moet je blijkbaar echt een 5* hotel hebben wil je een beetje goed en gevarieerd kunnen eten.

Vandaag hebben we zijn moeder, haar vriend en zus weggebracht naar Schiphol. Daar zijn we nog aan de last minute desks geweest, maar geen reizen die ons echt aanspreken. Al blijven we ook dat in de gaten houden.

Hebben jullie nog tips voor Last Minute sites? Buiten de bovengenoemde? Of tips voor goede hotels in Turkije??

Woodwick

Berichten: 149
Geregistreerd: 12-09-14

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 12:49

Vakantiepiraten, daar is ook een app van die je kunt downloaden :))

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 13:12

Turkije en Egypte zou echt wel mogelijk moeten zijn denk ik zo lastminute? Ik boek zelf altijd via vakantiediscounter daar kom ik altijd het goedkoopste uit.

https://www.vakantiediscounter.nl/zoekr ... ets=nodate

Kijk hier eens... Alles 5 sterren, 8 dagen Allin onder de 500 p.p. krijg ik 19 hotels. Misschien zit er wat voor je tussen?

Goof

Berichten: 28780
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 13:21

NatassJa schreef:
Turkije is hij al een aantal keer geweest, ik nog niet, maar daar moet je blijkbaar echt een 5* hotel hebben wil je een beetje goed en gevarieerd kunnen eten.


:')
Heel Turkije is lekker eten, vlees, verse vis aan de kust en jullie voorkeur gaat uit naar eten dat uren in warmhoud bakken ligt?? :')
Boek iets simpels en ga iedere avond heerlijk uit eten.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:22

Sommige 4-sterren hotels kunnen ook prima hoor! Uiteten is natuurlijk een stuk lekkerder en ook niet super duur. Maar ook ik boek altijd all-in omdat het gewoon makkelijk is als je aan het zwembad/strand ligt, je kunt drinken en eten wanneer je wilt zonder altijd met een portemonnee rond te zuilen.
Je kan natuurlijk ook gewoon all-in boeken, en dan alsnog 's avonds (een aantal) avonden gaan uiteten.

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 14:26

Geloof me, dat gaan we echt wel doen als we daar zin in hebben.. *D

Maar we willen niet weg "moeten" als dat niet nodig is. Als wij de hele dag aan het zwembad willen liggen, zonder weg te "moeten" willen we dat kunnen doen.

Mij interesseert het eten niet eens zo, ben toch geen grote eter. Maar als we dan All Inclusive gaan, wil ik wel dat het eten goed is.

Dank je Booooo! Daar had ik er inderdaad een paar van gezien. Maar bij deze zie je weer veel vliegen vanaf Keulen of Düsseldorf.

We willen in ieder geval vanavond gaan boeken. Dus eventuele tips zijn nog welkom :D

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:48

In Turkije, mijn man werkte daar in het toerisme, inderdaad echt wel voor een ***** sterren hotel gaan, want anders is de kans op onvoldoende kwaliteit behoorlijk groot. En niks zo erg als dat soort gedoe op vakantie. Kijk op zoover.nl voor de beoordelingen van anderen, dat geeft vaak een goed beeld. Geen garantie, maar zijn de beoordelingen onvoldoende, dan links laten liggen. In september is het weer ook nog goed. Het moet voor die prijs nu toch wel te vinden zijn, lijkt me.

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 14:55

In Turkije kan vaak een vier sterren hotel ook nog heel goed en luxe zijn hoor! Enkele aanraders vind ik Hotel Le Jardin, Ephesia holiday beach club en Fame Residence. De tweede is iets minder luxe, maar ook nog steeds heel erg goed! Misschien kan je er even naar kijken, ik heb werkelijk waar geen idee wat de prijzen op dit moment daar zijn (wij gingen altijd in mei).

Let wel op de trasnfertijden. Dat verschilt flink per vluchthaven!

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 15:00

Dat kan zeker. Maar het kan ook zeker tegenvallen heeft jarenlange ervaring mij geleerd.
Wij vinden het een te groot risico dat we geleerd hebben niet meer te nemen. En ik ga het daarom anderen niet aanraden
:)

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 15:06

Boras: Leuk! Mijn man werkte/woonde (is geboren :+) in Turkije! De jouwe ook?

Voor een 4 sterren hotel kan ik er 2 aanraden waar ik ben geweest. Riva Bodrum Resort (Gumbet/Bodrum), of anders Turqoise Hotel (Oludeniz).

moeshie

Berichten: 1143
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 15:55


NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 16:40

Haha dan had ik helaas al vertrokken moeten zijn :D

Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga ze allemaal even na straks!

Iemand ervaring met Tunesië? Hoe is het daar op dit moment qua veiligheid? Ik laat me niet weerhouden door eventuele aanslagen etc, dat kan overal gebeuren op dit moment. Maar gewoon meer de algemene veiligheid.

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 16:57

Booooo schreef:
Boras: Leuk! Mijn man werkte/woonde (is geboren :+) in Turkije! De jouwe ook?

Voor een 4 sterren hotel kan ik er 2 aanraden waar ik ben geweest. Riva Bodrum Resort (Gumbet/Bodrum), of anders Turqoise Hotel (Oludeniz).

Turqoise Hotel is zeker een aanrader!
4* maar erg fijn hotel en onwijs mooie omgeving.

Zit er nu een week en zijn er nog t/m volgende week dinsdag *\o/*

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 18:27

Ohhh echt ik was daar in juni! Heerlijk :D Zag op de fb pagina dat het nog 35 graden is!

Ts: Tunesië ben ik ook geweest.. Was een super hotel ga even kijken of ik hem terug kan vinden :+

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-17 22:12

We hebben net geboekt! We vertrekken donderdagochtend voor 8 dagen naar Egypte! <3

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 11:00

Lekker! Welk hotel ga je?

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Re: Super Last Minutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-17 20:57

We zijn naar het Three Corners Sunny Beach Resort geweest. Echt geweldig gehad! Vannacht terug gekomen. Super aanrader dat hotel!