Work for Room and Board

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eddie_L_

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-02-11
Woonplaats: Woerden

Work for Room and Board

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 13:14

Hallo allemaal!!

Aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk "paardloos" ben, wil ik er graag een tijd tussenuit. Daarom heb ik wat rond gezocht en ben ik uitgekomen bij "work for room and board". Het lijkt mij namelijk een onwijs mooie ervaring om op een ranch (of iets dergelijks met dieren/paarden) te werken voor kost en inwoning.

Echter heb ik hier totaal geen ervaring mee en daarom ben ik opzoek naar ervaringen en tips zijn meer dan welkom!!

Zelf heb ik nog onwijs veel dingen die ik moet gaan uitzoeken, ten eerste waar kan ik het beste zoiets vinden? Zelf heb ik zitten denken aan een ranch in texas/colorado/australiƫ etc. Hoe zit het precies met een Visum aanvragen etc. etc.

Maar ik vroeg mij dus af of er meer mensen zijn die dit gedaan hebben, en hoe is dit bevallen? Of misschien weten jullie nog een leuke plek waar dit mogelijk is? Misschien hebben jullie nog dingen waar ik aan moet denken als ik dit wil gaan doen?

Alle tips, verhalen etc zijn meer dan welkom!

Groetjes Eddie_L_

Nyaleti

Berichten: 6140
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:18

workaway.info is een hele handige site voor werken tegen kost en inwoning :)

Anoniem

Re: Work for Room and Board

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:23

Workaway checken voor adresjes inderdaad. Verder zou ik Amerika voor nu even zo veel mogelijk uit m'n hoofd zetten als ik jou was, want het is enorm lastig om een visum te krijgen voor een langere tijd. Het bedrijf waar je gaat werken moet echt flink pushen om jou daar naar binnen te krijgen, en dat willen ze in veel gevallen niet doen.

Australiƫ is cool maar ook heel geliefd. Ik zou juist ook kijken naar zuid Europa, misschien in Spanje of op een eiland.

Visum aanvragen is echt per land verschillend.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Work for Room and Board

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 20:36

Zou kijken voor Canada of Australiƫ.

Werken in usa heb je een visum voor nodig en die krijg je echt heel,slecht en duurt heel lang