New Zealand vanuit de lucht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
northequest1

Berichten: 169
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Ruakaka

New Zealand vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 09:06

Hoi,

Wij hebben een sport stal in Ruakaka, Nieuw Zeeland.
Een lesklantje haar vader heeft een trike microlight. Ik had ze al wel vaker over zien vliegen (en ja ik scheeuwde altijd als hardst dat ik eerder mijn arm er af zou halen dan in dat zou gaan :') ) Na vaak gevraagd te zijn toch mijn grote meisjes broek aangetrokken en ben mee gegaan.. Ik ben een passagier (ze noemen me graag de navigator maar ik kan nog maar net rechts van links vertellen, zeker niet waar we zijn vanuit de lucht :') :') :') :') )

Ik heb maar 1 keer eerder in mijn leven gevlogen en dat was 22uur naar Nieuw Zeeland....
Dat Nieuw Zeeland prachtig is is zeker goed bekend maar het uitzicht vanuit de lucht is toch wel heel anders. Ik ben geen "goede" fotograaf maar vindt het wel erg leuk.

Het is momenteel winter dus vliegen ze niet (zijn erg wind en regen gevoelig dus gaan alleen met erg goed en stabiel weer) Deze fotos zijn gemaakt rond December, January & February.
Ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden ze te zien! Mijn arme Facebook frienden zijn er bijna mee dood gegooid ~~}>


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Ons huis :D , moest er overheen vliegen!

Afbeelding
Oil refinery. Deze is 5min van ons vandaan, de engiste oil refinery in New Zealand.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De trikes, ze worden gestuurd met de hand (door de vleugel te kantelen). het zijn soort van hang gliders met een motor :D

Afbeelding
Whangarei, 20min van ons af (met de auto dat is), de grootste stad in het noorden

Afbeelding
Duck shooting huisje in de mangrooven, harder dan gedacht om hem op de foto te zetten vanaf die hoogte vanuit een beweegend voertuig :')



northequest1

Berichten: 169
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Ruakaka

Re: New Zealand vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-17 20:54

Bedankt voor alle reacties!

northequest1

Berichten: 169
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Ruakaka

Re: New Zealand vanuit de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-17 07:19

Dat is het zeker Jespri!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boeflover, Mitch_Beauty en 92 bezoekers