Parkeren schiphol?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Parkeren schiphol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 19:12

Hallo allemaal,

Wij komen om 2 uur in de nacht terug aan en dus is het openbaar vervoer een no go want dan mag je nog zo'n 3 uur wachten voor je kunt vertrekken. Nu dacht ik aan parkeren bij schiphol of in de buurt, maar ik lees echt bijna alleen maar negatieve reviews over alle shuttle services? Heeft iemand anders hier ervaring mee? Bij schiphol zelf op p3 leek me wel makkelijk zo dichtbij maar daar lees je dat je soms na ideal betaling niet uit kunt rijden en vervolgens met je creditcard het gehele bedrag direct nog een keer mag betalen of dat mensen bij de slagboom weg moesten rijden terwijl er 5 auto's achter hun stonden. Al het gedoe om lekker terug naar huis te kunnen geeft wel wat stress :+

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 19:16

furious schreef:
Geen slechte ervaringen. Je moet wel de tijd nemen voor het vinden van een parkeerplek.



Bij schiphol zelf? Had je met ideal vooraf betaald ook?

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-17 19:58

En geen mensen met ervaring bij anderen? Bij schiphol p3 kost het 60 euro, bij quikparking op 10 minuten rijden bijvoorbeeld 45

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: L_iek, lukka63 en 152 bezoekers