1 week Toronto, what to do?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

1 week Toronto, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 22:20

Stel je hebt een week in Toronto, wat ga je dan doen? Ik ben eigenlijk meer van de natuur, maar we kunnen gratis verblijven in Toronto en het is eigenlijk een budget trip. Wie is er geweest en wat raden jullie aan? De Niagara watervallen heb ik tot nu toe enkel vanaf Amerika gezien en dat is best lang geleden dus dat is in ieder geval een optie.

Anoniem

Re: 1 week Toronto, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:26

Niagara inderdaad doen. Zijn meer dan genoeg bustours vanuit Toronto.

Verder heb je er het Eaton Centre, enorm groot winkelcentrum waar je je echt wel een dag kan vermaken als je een beetje van shoppen houdt. Het aquarium is leuk maar mwah. Ik vond het leukste aan Toronto eigenlijk gewoon het rondwandelen door de verschillende delen van de stad en een beetje hangen. Qua toeristische activiteiten vond ik het niet heel denderend, maar juist omdat het een hele open, prettige stad is is het super leuk om de boel gewoon te gaan verkennen.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: 1 week Toronto, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:30

Point Pelee (of hoe je het ook schrijft)? En er stond ergens een oud huis in Toronto meen ik dat iemand ooit voor zijn geliefde had gebouwt. Verder gewoon rondstruinen door de winkel straten.
Vond Toronto verder niet echt hele bijzondere stad, andere steden vond ik mooier.

shoes
Berichten: 332
Geregistreerd: 08-06-08

Re: 1 week Toronto, what to do?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:50

CN tower
St Lawrence market
Toronto Islands
Art Gallery

Genoeg te doen.

Blacky94

Berichten: 3479
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:52

Je hebt ook nog de CN Tower :)
En het Eaton Centre is idd fantastisch om te shoppen :)
En zoals hierboven al gezegd is kun je makkelijk ook gewoon in Toronto rondlopen :)

In Hamilton schijnen ook mooie, wat minder bekende, watervallen te zijn maar daar ben ik zelf nooit geweest. Hamilton zelf is wat dat betreft niks aan, vond het maar een vieze stad :=

Geen idee of jullie een auto hebben maar op ongeveer een uur rijden heb je de St. Jacobs Farmers Market vlakbij Kitchener-Waterloo. Moet je alleen even kijken op welke dagen het is maar ik vond het zelf erg leuk :) kan je ook een trip naar de Mennonites/Amish doen en er is heel veel vers gebakken zoet- en hartigheden te krijgen.
En op een uur of 2-3 rijden heb je wel bijv Tobermory en de Bruce trails. En Algonquin National Park schijnt ook erg mooi te zijn. Maar dat is beide wel een stuk verder weg dus..