Napels! Wat moeten we zien?

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

citroen

Napels! Wat moeten we zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-17 13:45

Eind volgende maand ga ik samen met 2 vriendinnen naar Napels!

We komen vrijdag ochtend rond 09:00 aan en vliegen zondag rond 18:00 terug naar Nederland.

Zoals het er nu uit ziet willen wij graag een auto huren voor 2 dagen. Waarschijnlijk de vrijdag en zaterdag. Het plan is om 1 dag Pompeii en de Vesuvius te bezoeken en de andere dag willen wij heel graag de route rijden langs de amalfi coast! ( Napels - Sorrento - Positano - Salerno - Napels ).

Zijn er nog steden langs die route die we niet mogen missen of juist beter kunnen overslaan?

En hoe is het verkeer in Napels? Ik lees dat het redelijk chaotisch is, hoe zijn jullie ervaringen hier mee? Is het te vergelijken met het verkeer in Marrakesh?

Op zondag willen wij nog een stukje van Napels zelf zien, hebben jullie nog tips?

Uiteraard zijn tips over leuke restaurantjes ook van harte welkom! *D

Alvast bedankt! :)

The world is a book, and those who not travel read only a page

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-17 13:56

Als Pompei en Vesuvius ook goed te doen is per trein is dat misschien een betere optie inderdaad! Ga er straks gelijk even naar kijken ! :)

De kust route staat wel heel hoog op onze lijst! Capri hebben we ook naar gekeken, maar dit sprak ons persoonlijk minder aan..

We zagen heel veel tours voorbij komen voor €70 pp voor Pompeii en Vesuvius excl entree.. Moet eerlijk zeggen dat ik dat toch wel behoorlijk prijzig vind.. -O-

citroen

Re: Napels! Wat moeten we zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-17 18:30

Iedereen onwijs bedankt voor alle leuke en goede tips! Ga zo even alles rustig bekijken en in de app gooien!

Bedankt! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie