Babypakket in vakantiehuis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Babypakket in vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-17 00:11

ik heb een vraag voor de ouders op Bokt.
Als jullie een vakantiehuisje huren, waar je met een baby/klein kind heen gaat, wat is voor jullie dan echt onmisbaar?

ik had zelf al bedacht:
- babybedje (met beddengoed)
- badje
- hoge stoel
- Babyfoon
- potje

zijn er nog meer dingen?

watnou1
Berichten: 975
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Babypakket in vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:19

Verschoningskussen
Magnetron voor evt flesje of potje op te warmen.
Extra campingbedje om als box te gebruiken.
Eventueel een Traphekje bij een trap.
Stopcontact beschermen.
Spatscherm voor een open haard.

Even snel meegedacht ! ( kleine kinderen is lang geleden hierzo! Jongste is ruim 11)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:20

Vaak is er ook een pakket te huren in huisjes, maar extra beddengoed en een verzorgingkussen vond ik onmisbaar toen ons kindje 1,5 was. Badje hadden wij niet mee, potje ook niet daar ze nog totaal niet zindelijk was.

snorkel1986

Berichten: 3006
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Babypakket in vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:23

Euh.. ze moeten fatsoenlijk kunnen slapen en verder crea zijn doen wij altijd...

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:24

Ik nam altijd zelf een campingbedje mee de eerste 2 jaar, daarna in een gewoon bed. Ik nam ook zelf mijn eigen beddengoed voor het campingbed mee.
Mijn ervaring is dat in sommige vakantiehuisjes de campingbedjes soms in een vieze vochtige berging opgeslagen worden en ik vond dat niet zo fris.

Verder nam ik een badring mee, zo'n badstoeltje met zuignapjes waar ze in kunnen zitten. Kinderstoel is bijna overal aanwezig of simpel bij te boeken. Babyfoon heb ik nooit meegenomen, omdat huisjes meestal klein zijn en je je kinderen goed hoort. En bij een middagslaapje bleven wij altijd in het huisje of hooguit met open schuifdeur op het terrasje in de tuin.

Verder nog mijn kinderwagen en een zwembandje waar ze in konden hangen.

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:29

kinderstoel ( ikea)
zitverkleiner en opstapje bij het toilet.
Plastic servies
Dan heb je al wel een luxe pakket.

Meestal is het basics
campingbedje
box
kinderstoel
traphekje

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Babypakket in vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:54

Bij Landal heb je in de kinderbungalows standaard een traphekje en een kinderstoel. Het babybedje staat in die bungalows wel extra, in de andere soorten moet je het bijboeken.

Op sommige parken heb je zelfs hele kinderbungalows, ingericht met een speelkamer met verschillende speelgoed, plastic servies en bovengenoemde zaken. Ook een WC bril verkleiner als ik me niet vergis.

Babyfoon en dergelijke dan weer niet.

Vadiz

Berichten: 200
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Honselersdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:55

Wij zijn net terug van een weekend in een bungalowpark met oa onze zoon van 1,5. Wij hadden ons eigen campingbedje + toebehoren, een stoelverhoger ipv kinderstoel en plastic bordjes, schaaltjes, rietjesbeker en bestek bij ons. Verder niks. Verschonen deden we op een matje op bank of bed en in een laagje water in bad ging ook prima. Babyfoon is echt niet nodig. Het is zo gehorig. In ons huisje zaten traphekjes en dat was wel ideaal.

madeliefw

Berichten: 2666
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Babypakket in vakantiehuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:09

Hier net terug uit centerparcs met dochter van ruim 1,5. Campingbedje en kinderstoel apart bijgeboekt omdat we onze eigen spullen ivm ruimtegebrek in de auto niet mee wilden nemen. Bedje was in prima staat. Wel zelf complete beddengoed meegenomen. Ze is in het grote bad geweest en is nog niet zindelijk. Wel hing er een toiletbrilverkleiner. Verder kinderwagen meegenomen. Verschonen op bed gedaan. Babyfoon niet nodig, zo klein daar. Bestek van daar gebruikt, alleen eigen antilekbeker mee. En een voorraad pampers en Billendoekjes.