Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:56

Goh, je bent er wel heel vroeg mee haha!
Wij gaan weer een camper huren en 2 weken touren. We zien wel waarheen.
We hebben nog wel wat dingen op ons lijstje staan zoals Tsjechië en Bosnië en Noorwegen. Wellicht dat het komend jaar de Pyreneëen en Baskenland worden.
Zoals ik zei; we zien tegen die tijd wel haha.


Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:06

GrumpyCat schreef:
Mijn vriend en ik zijn een roadtrip aan het plannen: Oostenrijk - Slovenië - Kroatië. De bedoeling is dat we een paar dagen in Oostenrijk verblijven (omgeving Salzburg), vervolgens doortrekken naar Slovenië (omgeving Bled en de hoofdstad Ljubljana) om tot slot door te reizen naar Kroatië (eerst naar Istrië en als laatst een paar dagen naar de Plitvice meren). Onderweg zullen we voornamelijk in hotels verblijven, kamperen ben ik niet zo van. Alleen het plannen van zo'n reis is al leuk. :D


Gaaf. Bled zelf is vreselijk overrated, maar de omgeving is prachtig. Je kunt daar zo mooi touren.
Ljubljana is ook een prachtige stad.

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:17

GrumpyCat schreef:
Goof schreef:


Gaaf. Bled zelf is vreselijk overrated, maar de omgeving is prachtig. Je kunt daar zo mooi touren.
Ljubljana is ook een prachtige stad.


Is Bled overrated ja? Dat is jammer om te horen! Gelukkig grenst het wel pal aan een natuurpark, dus dat zou het voor mij nog enigszins goed kunnen maken. :D Ik vind plaatsjes en steden leuk om te bezoeken, maar wij gaan vooral voor de natuur (lekker wandelen, kanovaren, etc.)



Vond ik wel. Het is een plaatsje aan een meer. Leuk meer hoor, fort bovenop enzo, maar meer niet. Wij wilden de auto parkeren om even bij het meer te kijken en een stukje te wandelen, moesten een fortuin betalen, dus zijn weer omgedraaid. Ik vind de omgeving en het NP vele malen mooier dan Bled zelf. Echt een aanrader om daarheen te gaan.

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:14

Joolien schreef:
Kan ik niemand warm maken voor een creatieve camping in Frankrijk? 6 uur rijden vanaf Utrecht? Ook uitermate geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar? Topsfeer, niks moet, alles mag. Afgelopen jaar werd de magie van Charme weer duidelijk, je waant je namelijk even in een wereld van vriendelijkheid, oprechtheid en vrede, klinkt heel zweverig, maar het was even heel vredig en saamhorig. Gewoon magisch, ik kan het niet uitleggen, het is een gevoel waarnaar je iedere keer weer terug wilt...


Wat moet ik me voorstellen bij een 'creatieve' camping?

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:15

Oh god, vreselijk. Maar zeker leuk dat het aanbod er is, er zullen vast genoeg mensen zijn die dit wel gaaf vinden.
Mooi terrein trouwens!

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:10

Lagonda schreef:
Als alles goed gaat, en financieel ook, ga ik in september een maand naar Mongolië (te paard), gevolgd door een maand Nepal om door de Himalaya te trekken *\o/* ontzettend veel zin!


Dat zal een bijzondere reis worden, gaaf.

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 16:36

Baileysdream schreef:
De plannen voor dit jaar zijn elke dag naar stal. :+ net zoals vorig jaar en het jaar ervoor.
Vakantie naar buitenland zit er met onze beestenboel niet meer in of iemand moet 3 honden 2 papegaaien, aantal reptielen, konijnen en 3 paarden een paar weken willen verzorgen? :Y)


Nou, daar moet toch iemand voor te vinden zijn lijkt me?

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:37

Tinklinger schreef:
We zijn er uiteindelijk uit wat het wordt, we gaan met de auto richting Italië. Hebben jullie nog leuke tips voor plaatsen/plekken om aan te gaan?


Lekker touren door Toscane!!

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 17:48

rapunzelx schreef:
Abu Dhabi! En in Augustus verhuis ik naar China. :D


Als in 'echt verhuizen'? Definitief? Waarom?

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:13

Tinklinger schreef:
Goof schreef:


Lekker touren door Toscane!!


Zijn er plaatsen die je specifiek aanraad? *\o/*


Voor wat betreft Toscane zelf; in een ander topic schreef ik een tijdje terug dit:
Toscane <3 <3
Het is daar zo waanzinnig mooi, echt genieten.
Ik zou niet in de zomervakantie gaan, te druk, overal Nederlanders, file-lopen in de bekende steden.
Er zijn al wat mooie plaatsen genoemd. Ik vind Firenze echt fantastisch.
Siena en Lucca zijn zeker de moeite waard, evenals Arezzo.
Vergeet vooral ook de kleine eeuwenoude plaatsjes niet; Montalcino, Montepulciano, Monteriggioni, San Gimignano, San Miniato, Volterra.
DE tip om Toscane te ontdekken is echt; ga touren met de auto, en neem vooral overal de kleinst mogelijke weggetjes. Dan kom je op waanzinnige plekken, miniscule dorpjes, verlaten gebouwen en boerderijen, ruïnes, wijnboerderijen/-proeverijen etc.
Ik heb trouwens een geweldige mooie rit op ijslanders gemaakt door de heuvels en wijnvelden in de omgeving van Sienna. Ook een aanrader!

Goof

Berichten: 28749
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 16:17



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maessie, Naskur11, Tessaaa en 79 bezoekers