Rome

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WithinYuuri

Rome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-16 09:39

Hoi allemaal!

Na ons examen in mei volgend jaar willen een vriendin en ik graag 4/5 daagjes naar Rome (gymnasium gedaan ;)) Echter is dit voor ons de eerste keer dat wij zoiets boeken en wij zien door de bomen het bos niet meer.. En dan voornamelijk welke boekingssite te gebruiken. Het handigst lijkt ons om zo'n site te gebruiken waar je vlucht/hotel/verzekeringen/ed in 1 boekt. Via reclame's :o kwamen we toen uit bij Expedia, maar toen we gingen zoeken op ervaringen kwam Expedia nogal slecht uit de bus... Duss, hebben er hier mensen ervaringen met Expedia? Of, nog beter, weten mensen hier vergelijkbare sites die sowieso betrouwbaar zijn?

Verder, in welke wijk (zo noemen ze dat geloof ik?) in Rome kan je het beste zitten qua afstanden ed maar ook qua veiligheid? En wat zijn echte aanraders (natuurlijk, we hebben zelf ook al een lijstje, maar even kijken of jullie onbeïnvloed door ons lijstje nog met goede ideeën komen)? :D

And [o] is coming.

WithinYuuri

Re: Rome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-16 19:43

Bedankt voor jullie reacties! Dichtbij een station lijkt me dan inderdaad wel handig ja. Toch iemand met goede verhalen over expedia hahah, leek me ook al stug dat het echt een louche zaak was als ze er best wat reclame voor maken := Booking.com, daar kun je alleen een hotel boeken denk ik? Kan natuurlijk ook los, maar we boeken liever alles op 1 site, ook vanwege verzekering ed die je mee moet boeken.
Zijn er overigens nog moeilijkheden als je onder de 18 bent? Ik ben dan namelijk nog geen 18, mijn vriendin gelukkig wel, dus dat zal dan wel schelen? :)

And [o] is coming.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-16 19:12

Dankjulliewel, wij gaan eens zoeken naar hotels (en misschien profiteren van de KLM werelddeals)! :)

And [o] is coming.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-16 11:04

Ahh wauw dankjulliewel. Als ik die foto's zo zie, krijg ik meteen al zin om erheen te gaan! Vanmiddag komt mijn vriendin en gaan we eens even kijken naar hotels en vluchten en zij had natuurlijk ook al iets zitten kijken :)

And [o] is coming.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie