Nieuw Zeeland 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Nieuw Zeeland 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 14:03

Hey allemaal!

Ik ben nu op het moment in Australie en natuurlijk wil ik Nieuw Zeeland ook graag gaan bezoeken, dit wil ik doen na mijn studies hier. Namelijk in maart 2017.
Echter heb ik maar een beperkte tijd het liefst 10 dagen max. 20 dagen. En wil ik beide eilanden doodgraag bezoeken. Heeft iemand Nieuw Zeeland al eens bezocht? Welke tours deden jullie? Of reisden jullie alleen? En waar moet ik zéker heen gaan?
Ik vind namelijk niet veel verschillende tours naar Nieuw Zeeland

Bedankt!

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:05

10 dagen is echt niet te doen om eerlijk te zijn, ik vind persoonlijk een minimum van 3 weken dichter in de buurt komen. Je vliegt al bijna 2 dagen namelijk!

Je zou eens kunnen kijken via Shoestring reizen of FOX reizen of zij een reis naar Nieuw Zeeland aanbieden. Het minimum zal wel 25 tot 30 dagen zijn voor de reizen. :)

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 14:09

Picassox schreef:
10 dagen is echt niet te doen om eerlijk te zijn, ik vind persoonlijk een minimum van 3 weken dichter in de buurt komen. Je vliegt al bijna 2 dagen namelijk!

Je zou eens kunnen kijken via Shoestring reizen of FOX reizen of zij een reis naar Nieuw Zeeland aanbieden. Het minimum zal wel 25 tot 30 dagen zijn voor de reizen. :)


Ik zit in Australie dus het is maar 4 uurtjes vliegen :)
Bedankt! Ik ga het eens bekijken!

Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Nieuw Zeeland 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:11

Ah, dat is een ander verhaal! Dan nog is die tijd wel kort op beide eilanden te bezoeken. Succes en veel plezier in elk geval! Bij Fox kun je geloof ik ook alleen het 'landarrangement' boeken, dan kun je dus zelf erheen vliegen.

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 22:35

Met 10 dagen zou ik 1 eiland uitkiezen, anders ben je alleen maar aan het rijden. Met 20 dagen kom je al een heel stuk verder. Ik heb zelf 8 dagen over het noordelijke eiland getoerd, tot aan Tongariro dus niet helemaal naar beneden. Ik was alleen en daarom een hop on hop off bus geboekt, bij Stray (http://www.straytravel.com), was vrij prijzig maar wel erg gezellig, leuke bus driver en de tours die je kon boeken vielen ook in de smaak. Favorieten waren caving in Waitomo (glowworms), paardrijden op het Blue Duck Station en Tongariro zelf. Wilde ook nog heel graag skydiven maar er was helaas te veel wind toen ik er was. Schijnt wel erg mooi te zijn :))

Hoop in 2017 ook weer terug te gaan naar NZ en de rest te zien, en daar een tijdje te werken, dus blijf dit topic sowieso in de gaten houden :))

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 10:36

Hey Hey!

Ik heb 100000 reisbureaus gecontacteerd hier in Brisbane. En uiteindelijk ben ik voor de Topdeck reis van 18 dagen gegaan! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn! :D