Alleen rondreizen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Alleen rondreizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:40

Hetzelfde heb ik na mijn studie gedaan, drie maanden naar Zuid Amerika. Eerst drie weken basis Spaans gehad en vrijwilligerswerk gedaan en daarna naar Argentinië, Chili, Bolivia en Peru geweest. Ook in Peru heb ik nog twee weken vrijwilligerswerk gedaan. De cursus Spaans en het vrijwilligerswerk heb ik gedaan via http://www.travelactive.nl/ en het reizen op de bonnefooi, of een dag van te voren een hostel/bus boeken. Ging allemaal prima :D

Zou het zo weer over doen! Leuke contacten aan overgehouden en de tijd van mijn leven gehad :D



Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:04

Als je echt wilt, moet je het gewoon DOEN. Ik heb ook eerst mijn heen- en terugticket geboekt en toen pas gedacht 'waar ben ik aan begonnen?' :+ :+ :Y) }:0 Achteraf denk ik ook wel eens, pfoe hoe heb ik dat gedaan in mijn uppie maanden naar Zuid Amerika? Het geheim is gewoon doen, geen beren op de weg zien, logisch blijven nadenken en gaan.

Qua financien heb ik een half jaar eerst gewerkt en super veel gespaard, dan kun je ook echt leuke dingen doen. Geef jezelf de tijd, je bent nog hartstikke jong. Met een gevulde portemonee (en dan echt geen tienduizend), kun je zoveel meer! Als je de tijd van je leven echt wilt hebben, dan moet je hier lekker in gaan investeren. Spijt ga je er echt niet van krijgen. Zelfs als je het krijgt, dan koop je een ticket en ben je weer terug.

Ik heb zoveel mensen gesproken die het achteraf wilden doen en nog steeds kom ik collega's tegen die het hadden willen doen, maar ja nu getrouwd, kinderen, huis... (en dan nog als je het echt wilt dan ga je het gewoon doen). Wij gaan in ieder geval wel weer een reis samen plannen, een wereldreis, wanneer? Geen idee, maar we gaan het echt gewoon doen!

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Alleen rondreizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:37

Transportbedrijf benaderen voor een offerte? Deze afstanden zou ik persoonlijk niet zelf afleggen in een trailer. Een bijrijder zoeken die voor een bepaald symbolisch bedrag (< 300€, speel je quite) je paard verder kan trainen?

Waarom wil je persé je paard 'laten' trainen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jorissie en 6 bezoekers