Vakantiebestemming gezocht

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Vakantiebestemming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 09:20

Hoi iedereen :)

Wij gaan elk jaar in de zomervakantie naar dezelfde bestemming, wat we wel heel leuk vinden, maar volgend jaar willen wij een keer wat anders.

Normaal gaan wij zonder mijn broer en schoonzus, want die gaan meestal met zijn tweeën. Volgend jaar willen wij de reis van ons leven maken met zijn allen. De reis gaat ong 2 weken duren.

Ons gezin bestaat uit:
Vader
Moeder
Broertje, 9 jaar
Zus, 30 jaar
Spoiler:
heeft down syndroom dus ze houdt niet zo van veranderingen, daarom willen wij liever niet te veel van hotel/appartement verwisselen tijdens de vakantie

Broer, 28 jaar
Schoonzus, 25 jaar
Ik, 13/14 jaar, hangt ervan af hoe de vakantie valt.

Ik heb opgeschreven hoe oud we VOLGEND JAAR zijn.

Mijn gezin wil liever niet de hele vakantie dingen ondernemen, het liefst zitten ze de hele dag op het terras. Mijn moeder, broertje en ik willen wel graag wat ondernemen. Het lijkt mij heel gaaf om met dolfijnen te zwemmen. Mijn broertje houdt van oude gebouwen en kunst. Verder hou ik heeeel erg van flamingo's maar als die er niet zijn maakt het niet zoveel uit.

We willen in ieder geval allemaal naar een lekker warme bestemming.

Ons lijkt een tropisch eiland wel een optie omdat het er warm is, je kunt er (met dolfijnen) zwemmen, en ook op het terras zitten. Kunst en oude gebouwen hangt er natuurlijk vanaf waar je heen gaat.

Kort samengevat:
Wij zoeken een tropische vakantiebestemming, waar je dingen kunt ondernemen maar ook uit kunt rusten. We willen niet teveel van hotel/appartement verwisselen. Buiten Europa is geen probleem.

Ik zou graag jullie ervaringen willen horen, als jullie leuke dingen weten om tijdens de vakantie te ondernemen zijn die ideeën ook welkom.

Alvast bedankt !

Spoiler:
niet interessant


Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Re: Vakantiebestemming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 12:51

Bedankt! Ik heb het aan mijn ouders voorgesteld en eigenlijk voldoet het aan al onze eisen. We hebben dat resort gegoogeld en dat is eigenlijk precies wat we willen. Het zou zomaar kunnen dat we voor Curaçao kiezen.

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 20:56

Love2sk8 schreef:
Annaa7 schreef:
Bedankt! Ik heb het aan mijn ouders voorgesteld en eigenlijk voldoet het aan al onze eisen. We hebben dat resort gegoogeld en dat is eigenlijk precies wat we willen. Het zou zomaar kunnen dat we voor Curaçao kiezen.



Gaaf! Veel plezier alvast, waar jullie ook heen gaan ;)
Het morena resort is pas geleden vernieuwd, en is van een vriend van ons, wij hebben het er altijd heel leuk!


Dankjewel!

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Re: Vakantiebestemming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 09:20

Zijn er mensen wel eens in Bali geweest? Ik zag foto's van Bali voorbijkomen en dat zag er ook heel mooi uit.

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 10:11

Barbet schreef:
En Cuba?
Voor de personen die wat meer willen ondernemen en bekijken, is daar denk ik meer te beleven.


Even gegoogeld en wat ziet dat er leuk uit! Welke dingen raad jij aan om te doen daar?

Spoiler:
zijn die autootjes er trouwens echt zo veel want die zien er echt leuk uit

Spoiler:
niet interessant


Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 11:30

Travel_me schreef:
Annaa7 schreef:
Zijn er mensen wel eens in Bali geweest? Ik zag foto's van Bali voorbijkomen en dat zag er ook heel mooi uit.


Ik ben op Bali geweest en vond het een beetje tegenvallen, maar ligt aan wat je verwacht. Het is er zeker prachtig en alles is goed bereisbaar. Ik hou zelf alleen niet van dorpen overspoelt met toeristen. Ga liever wat off the beaten track. Maakt dat je niet uit, dan is het zeker het overwegen waard. Vliegtickets zijn niet super goedkoop (tip: vliegen op Jakarta en dan met Airasia naar Denpasar), maar het leven kost daar niks.


Oke bedankt, dan denk ik ook niet dat het iets voor ons is want we houden er ook niet van als ergens heel veel mensen zijn.

En ik heb nog een eis: je moet er ook lekker kunnen eten. Lekker eten is natuurlijk voor iedereen anders maar er moeten gewoon een paar goede restaurants zitten en we eten liever geen ingewanden van schildpadden ofzo dus ook een beetje "normaal" eten.

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 12:50

Fitzroy schreef:
Als je ook nog lekker wilt eten zou ik Cuba ook overslaan.
Al eens aan Florida gedacht? Villa huren, auto erbij en je kunt alle kanten op.


Florida lijkt me echt heel erg gaaf! Had ik nog niet aan gedacht. Er is ook een legoland in Florida en dat vindt mijn broertje helemaal geweldig. Wat heb jij er allemaal gedaan? En wat zijn de minpunten?

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 13:01

Mexico lijkt me ook al heel erg leuk <3 Het wordt nog heel moeilijk om te kiezen denk ik :)

En Arizona? Voldoet dat ook aan onze eisen of niet?

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Re: Vakantiebestemming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 17:07

Ja klopt, maar ik mocht van mijn moeder een beetje zoeken naar de opties en dan kijkt zij samen met mijn vader hoe het zit met de prijzen.

Ik had serieus nog nooit van de Seychellen gehoord, is wel echt prachtig daar zeg. Mexico en Marokko lijken me inderdaad ook heel leuk.

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Re: Vakantiebestemming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 16:32

Hoii! Net hebben we weer even met zijn allen overlegd en we hebben bedacht dat we beter in Mei kunnen gaan ivm het werk van mijn broer en vader.

We hebben ook even verder gekeken voor de bestemming. Mijn moeder is ooit al eens op Curacao geweest dus we willen eigenlijk liever ergens anders heen. Florida leek ons allemaal erg leuk maar kun je daar wel veilig zwemmen/snorkelen/duiken zonder opgegeten te worden door haaien :D ? Legoland is wel echt een pluspunt want daar wil mijn broertje al heel lang heen.

We kwamen de Bahamas nog ergens tegen en zagen dat je daar met varkens kan zwemmen, geweldig hahaah :D iemand die dat ooit gedaan heeft? Verder lijkt het ons ook gewoon erg mooi dus die staat ook op ons lijstje.

Verder staan Anguilla en de Seychellen ook nog op ons lijstje, op Anguilla kun je paardrijden <3 en de Seychellen zijn gewoon ontzettend mooi <3

Tips en ervaringen zijn altijd welkom!

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 19:07

duikpaardje schreef:
Wij hebben een keer Florida en de Bahamas gecombineerd. in Florida de parken bezoeken shoppen en lekker eten en toen nog weekje op de Bahamas in een allin hotel voor de zee en het strand.


Oh dat klinkt inderdaad ook erg leuk! Zijn er leuke winkels in Florida? En hebben jullie daar gezwommen, en hebben jullie de varkens gezien op de Bahamas?

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 19:51

duikpaardje schreef:
In florida alleen in het zwembad van het hotel gezwommen we zaten op international drive niet aan zee. Vooral veel kleding- en sportoutletwinkels.
Wij zaten op het eiland Freeport dat is niet het varkentjes eiland.


Oh oke! bedankt voor je reactie :)

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 20:00

Fitzroy schreef:
Ja hoor, je kunt prima zwemmen zonder opgegeten te worden in Florida :))
In Florida kun je ook met manatees zwemmen ( dit zijn zeekoeien) .
Mei is een mooie periode voor Florida. Niet te druk, prima temperaturen en nog geen Hurricane season.
Ik zeg: doen!
Je kunt in de buurt van Orlando of aan de Gulfcoast uitstekend villa's met prive zwembad, jacuzzi en gameroom huren.
Shoppen in de outletcenters : I love it!


Oh haha mooi :D wow met zeekoeien zwemmen, dat is echt heel apart! Klinkt echt super leuk. Orlando zal ik ook even onthouden :)

Spoiler:
niet interessant

Annaa7

Berichten: 204
Geregistreerd: 19-01-16

Re: Vakantiebestemming gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-16 19:00

Is er ooit iemand in Anguilla geweest? En misschien bij de Seaside Stables gereden?

Spoiler:
niet interessant


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers