Werken in Amerika als nanny en ponykampleidster.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Werken in Amerika als nanny en ponykampleidster.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-16 18:55

Hey, mijn naam is Isabella en deze zomer heb ik een aantal maanden in Amerika gewerkt als nanny, kampleidster, paarde trainster en instructrice. Ook ben ik op vakantie geweest. Ik hoop dat ik in het goede topic zit, ik ben nog niet zo bekend met bokt. :D

Ik heb een geweldige tijd in Amerika gehad, een tijd die ik graag met jullie wil delen.
Mijn idee is om steeds een beetje van mijn vakantie te delen door middel van filmpjes, foto's of door er gewoon over te vertellen :)

een korte samenvatting van wat ik daar heb gedaan:
Ik heb in Florida als nanny gewerkt, ik ben zelfs mee geweest op vakantie :) Ook heb ik in Florida gewerkt als ponykampleidster, paarde trainster en instructrice op een hunter-jumper stal /3 Verder ben ik op vakantie geweest in North Carolina op de grens met Tenessee. We sliepen op een ranch, reden western door de bergen in de ochtend en gingen in de middag andere leuke dingen doen zoals bijvoorbeeld water tubing op een rivier. (koud! :brr: )

enkele fotos:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een soort samenvattingvideo:


Als je een vraag hebt, stel hem gerust. Want ik vind het leuk om vragen te beantwoorden.

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 12:00


Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 20:38

Hk naar BEU.

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Re: Werken in Amerika als nanny en ponykampleidster.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 22:25

Ik wist wel dat ik in de verkeerde topic zat :j En ik had nog wel zo goed gezocht. :=

Nyaleti

Berichten: 6132
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Werken in Amerika als nanny en ponykampleidster.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 21:23

Wat gaaf dat je dit al op zo'n jonge leeftijd hebt mogen doen en erg stoer ook :) Ziet er erg leuk uuit!

dreamheart

Berichten: 390
Geregistreerd: 28-09-15

Re: Werken in Amerika als nanny en ponykampleidster.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 21:25

Stoer!

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-16 16:07

Dankjewel :)

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Werken in Amerika als nanny en ponykampleidster.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:46

Wat maak je die filmpjes leuk. Was vast een fantastische tijd.

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 09:57

Met het het gezin waar ik verbleef/ werkte ben ik op vakantie geweest. Dat was echt super leuk!
We zijn naar the Florida Keys geweest. Dat is een eilandgroep onderaan Florida. Het is het beste te vergelijken met the Bahamas. Alleen zijn the Keys een stuk goedkoper. (Alhoewel sommige dingen nog steeds belachelijk geprijsd zijn.) We hadden een meidenweekend daar. We hebben 2 dagen bij de zus van de moeder gelogeerd in haar gigantische standhuis <3 . Het was er behoorlijk warm {:} : 39 C!

De eerste dag zijn we onder andere gaan zwemmen, vissen, sushi eten, naar een schelpen winkel gegaan en een visserswinkel met een piratenboot midden in de winkel. https://youtu.be/dvPAbkxxXB0

De tweede dag hebben we gezwommen met dolfijnen!!! Dat was zo fantastisch! :):) Mocht je ooit naar Florida gaan, dan is dat echt een aanrader. We hadden gelukkig best een kleine groep (4 mensen maar) waardoor we extra veel tijd met de dolfijn konden doorbrengen. We kregen eerst een half uur uitleg over dolfijnen en daarna mochten we het water in. We hebben kunstjes met ze gedaan en er een beetje mee gezwommen. Omdat het voor de moeder en dochter beiden te zwaar was om lang in het diepe te zwemmen hebben we samen vooral in het ondiepe kunstjes gedaan.
Een gedeelte heb ik kunnen filmen enjoy :) :
https://youtu.be/Tzig3e-HHTg

Afbeelding
https://youtu.be/Tzig3e-HHTg

Vragen? stel ze gerust. :)