Ik zie door de hotels de kamers niet meer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:15

Misschien is het handig om toch een regio en een budget te bepalen, anders begrijp ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Wat wil je precies gaan doen? Wil je ook dineren of kom je pas na het avondeten? Wil je gaan wandelen of wil je juist een stad bezoeken? Wil je ver rijden of juist niet?


_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:24


_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Ik zie door de hotels de kamers niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:33

Wat is je budget ongeveer? Dan kunnen bokkers wat gerichter helpen zoeken.


_Nelleke_

Berichten: 8053
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:55

Amandavd schreef:
Budget vind ik moeilijk omdat ik niet zo goed weet wat een normale prijs is voor twee nachten?

Vind alle tips en hulp heel erg fijn!


Snap ik! Het is ook lastig om te bepalen. Er is in de hotelbranche niet echt een standaard. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, je kunt het ook goedkoop houden maar dan moet je er rekening mee houden dat je accommodatie ook soberder is. Hoeveel heb je over in totaal voor je weekendje weg met 2 personen?

Je wil in elk geval aankomend weekend, niet in de stad, 2 nachtjes inclusief ontbijt en een hotelkamer met bad, toch?

Tips om rekening mee te houden met het bepalen van je budget:

- Hoe verder weg, hoe meer benzinekosten en hoe minder je dus kunt besteden aan je accommodatie
- Een hotelkamer heeft geen keukentje, dus je zult zaterdag hoe dan ook uit eten gaan, dit gaat ook van je budget af


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers