Groot Brittanie / Wales

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Groot Brittanie / Wales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 12:55

Ik ben wel een UK fan. Jaren geleden in Schotland geweest (backpacken) en 2 jaar geleden in Zuid Oost Engeland. Ik ben daar helemaal thuis!

Nu wil ik komende zomer ook weer heen. Op het lijstje staat Wales. Prachtige natuur, kastelen, zie t al helemaal voor me. Maar wat kan ik nou echt niet missen?

Ik wil de mooiste kliffen, mooiste watervallen en ook een leuk stadje voor als we even niet wandelen. Er gaan ook 2 honden mee, dus dat moet wel kunnen.

Wie heeft er tips?

En anders; wie heeft er nog meer tips buiten Wales? Moet wel in 1 dag te rijden zijn met de auto (we wonen bij Breda, dus we zijn snel bij de tunnel/boot in Calais). Onze vakanties zijn altijd maar max een week, vanwege de oppas voor de paarden.




Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 22:08

Tnx mensen! Heel fijn! Snowdonia niet hartstikke druk? AirBnB niet nodig. We reizen met 2 honden, dus dat is daar lastig. Maar we zoeken wel een huisje.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: Groot Brittanie / Wales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 18:18

Ok tnx! Dat zijn goeie tips. Wij gaan in julie, dus dat is wel hoogseizoen. Ik heb een hekel aan wandeken in een file van mensen. Dat is niet mijn idee van lekker wandelen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat, ChanelR en 83 bezoekers