Schotland in september

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Goof

Berichten: 28748
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:13

ikke schreef:
Mijn tip: laat de helft weg en kom daar volgend jaar voor terug.
"aardig positief" is nog voorzichtig uitgedrukt, het is een kolere eind rijden wat jullie allemaal willen doen. Beter minder bezoeken en datgene wat je bezoekt ook echt de tijd en ruimte voor nemen dan alles afraffelen en niet eens een idee hebben waar je eigenlijk geweest bent.

Deze planning gaat volstrekt voorbij aan alles wat je onderweg tegen kunt komen waar je ook even tijd aan wil besteden, al is het maar een parkeerplaats-met-een-uitzicht.....


Helemaal mee eens.
Je onderschat de reistijden en afstanden enorm. Het land is veel te prachtig om de snelweg te pakken en er met 120 doorheen te rijden, dan gaat inderdaad het complete land aan je voorbij.
Sla de helft over, doe wat rustiger aan en geniet van een kleiner gebied dat je wil bezoeken.
Zo heb je er echt weinig aan.


Goof

Berichten: 28748
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:26

Als ik zou gaan in het tijdsbestek waarin jij gaat zou ik Skye overslaan vanwege de afstand.
Ik zou een rondje Edinburgh- Oban- Glencoe- Inverness en weer terug naar Edinburgh doen. Dat is groot zat en tussen die plaatsen zijn nog nog veel meer kleinere plaatsen en National Parks etc die echt de moeite waard zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmptyWords, Miran, ontherun, SemrushBot en 115 bezoekers