Georganiseerde dagtrip vanaf Edinburgh?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Georganiseerde dagtrip vanaf Edinburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-15 17:14

Hoi allemaal,

Vrijdag, zaterdag en zondag zit ik in Schotland en op zaterdag wil ik graag een georganiseerde dagreis boeken. Het liefst één waarbij ik veel van de ruige natuur kan zien, maar er zijn zoveel tours dat ik door de bomen het bos niet meer zie. %)

Heeft iemand wellicht aanraders/ervaring?

Thanks!


Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-15 17:30

@Goof: Alles kan, maar ik rij al zoveel dat ik het stiekem ook wel eens lekker vind dat ik rondgereden word en een keer wat kan drinken. :') In Ierland heb ik dat ook gedaan en heb er echt van genoten. Daarbij hadden we een ontzettend leuke gids/chauffeur die veel interessante dingen wist te vertellen.

@Oshaa: zo dan, zie je gelijk heel Schotland in één dag zo ongeveer. :') Breng je dan niet ontzettend veel tijd door in de bus? Ik vind het absoluut geen probleem om de hele dag onderweg te zijn, maar hou ook wel van tijd ergens doorbrengen. Ik heb vorig jaar gekeken om een roadtrip door Schotland te doen, dus de afstanden / tijd zitten nog wel ergens in mijn hoofd. Zeker bij mooi weer heb ik graag de gelegenheid om te fotograferen. Wat was jouw ervaring bij die tour, lukt dat nog wel?

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-15 17:43

Goof schreef:
Annash schreef:
@Goof: Alles kan, maar ik rij al zoveel dat ik het stiekem ook wel eens lekker vind dat ik rondgereden word en een keer wat kan drinken. :')


Hehehe, ja dan moet je dat vooral doen ja.
Mijn ex deed dat ook zo, die liet mij heel Schotland rondrijden zodat hij overal aan de whiskey kon :')


Haha, ja, dat is het andere uiterste. Maar ik ben in Engeland vaak alleen op pad en een tour vind ik dan ook erg leuk. :)


Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-15 17:45

Animal schreef:
Hairy Coo is ook aan te bevelen!
http://www.thehairycoo.com/


Hebben ze nou een gratis tour? :?
Bus ziet er erg leuk uit! Ben nu de tour aan het bekijken die jij aangaf.


Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-15 19:40

Meerdere malen stoppen vind ik idd wel een vereiste, anders ga ik liever voor een kortere tour. Cairngorms Mountains/National Park ziet er zo prachtig uit...

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Georganiseerde dagtrip vanaf Edinburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-15 19:47

Klinkt als de tour die ik in Ierland ook gedaan heb (andere opzet natuurlijk), maar was echt onwijs leuk. Hmm... misschien toch 'heel' Schotland maar door in één dag dan. :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, Esther, fohadie, s1993, YandexBot en 89 bezoekers