Zullen we dan toch maar eens met vakantie... maar hoe en wat

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lshannah

Re: Zullen we dan toch maar eens met vakantie... maar hoe en wat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:32

Voor gewoon een weekje chillen in de zon doe ik het lekker online; beetje all-in reizen vergelijken en boeken maar! Geen stress, geen gedoe en de prijsverschillen zijn niet zo groot met wanneer je alles zelf zou boeken.

Toen ik naar NY en Miami ging (was een combinatiereis) heb ik wel alles zelf geboekt (via het internet); aangezien ik wel een beetje weet hoe en wat, was dat geen moeilijke opgave. Het is maar net wat zelf je voorkeur heeft natuurlijk!

Gelooft nog steeds in sprookjes

lshannah

Re: Zullen we dan toch maar eens met vakantie... maar hoe en wat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:56

Voor het type vakantie wat je voor ogen hebt lijkt mij dat echt de uitkomst hoor, soms ben je nog duurder uit als je alles los boekt! Ik let er wel altijd op dat het desbetreffende reisbureau is aangesloten bij de ANVR. Bij de grote reisbureaus heb ik weinig verschillen gemerkt qua service, wel loont het de moeite (als je een bepaalde reis voor ogen hebt en al een hotel naar je wensen hebt gevonden) deze te vergelijken met de andere aanbieders. Rond december/januari heb je volgens mij de vroegboekkortingen, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb dat ze steeds meer met aanbiedingen komen (behalve het ├╝berhoogseizoen, en als je daar niet aan gebonden bent zal ik lekker daarbuiten boeken!)

Gelooft nog steeds in sprookjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie