Zullen we dan toch maar eens met vakantie... maar hoe en wat

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Davina1402

Zullen we dan toch maar eens met vakantie... maar hoe en wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 12:40

Hallo beste bok genoten,

Onder jullie zitten vast wel een heel stel echt vakantiegangers…

Ik en mijn vriend zijn dat dus niet… in de dik 6 jaar dat we samen zijn, hebben we eens een keer een weekje Vlieland gedaan in ons eerste jaar samen.
En daar blijft het dan wel bij.

Verder ben ik ooit in mijn jeugd eens twee weken in Frankrijk te camperen geweest en zo’n 10 jaar geleden ben ik met een vriendin eens twee weken naar New York geweest.
We gaan eigenlijk nooit omdat we er niet veel om geven (maar wat je niet weet dat het is kan je ook niet missen) en voor de dieren (2 engelse bullen en ons lekkere Haffie)… want ja we hebben dieren… dus dan moeten we de consequenties daarvan ook nemen vinden we dan.

Maar eigenlijk begint het elk jaar wat meer te kriebelen… we werken allebei 40 uur in de week een drukke baan… dan de dieren en het huishouden en soms nog wat sociale dingen … Ik hoef jullie hier niet te vertellen wat een gegoochel het kan zijn, “de waan van de dag”.

Dus nu hebben we zoiets… van misschien is het toch wel eens wat… gewoon even lekker weg van alles… even niets… gewoon genieten…..lekker onthaasten en dan dit jaar niet meer… maar volgend jaar

Nu zat ik ik denken aan bv ibiza of antalya… iets in die trant… dan lekker all inclusive...

Maar dan …hoe pak je dat aan…

-wanneer boek je?
- ga je naar een reisbureau?
-of is het handiger en goedkoper dat zelf via het internet te regelen?
-boek je dan een hele reis hotel/vlucht in een?
-of loont het om vlucht en hotel dan zelf apart te boeken?

Als jullie tips hebben of ervaringen en die met mij willen delen… alvast bedankt!!!!!

Groetjes,
Nathalie

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 12:49

Bedankt Tessa,

En boek je dan ver van te voren?

Ik zat te denken zo vroeg mogelijk te boeken... dan weet ik tenminste dat we gaan... :-)

Davina1402

Re: Zullen we dan toch maar eens met vakantie... maar hoe en wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 13:47

@Jespri, we zijn inderdaad vrij om buiten de schoolvakanties te gaan... goeie tip!

@EvaC, ik zag al dat je bij sommige sites inderdaad niet verder dan oktober van dit jaar en andere al tot mei...

@Lauwie.. hmmm deze keer denk ik maar het zekere voor het onzekere nemen en op tijd iets boeken wat echt naar het zin lijkt... Al weet ik nu dat vriendlief voor laat boeken wil gaan... haha die is wat zuniger ingesteld... :-)

@ishannah... denk dat all in ook het beste is... van huis tot aan bestemming.... niet dat we voor verassingen komen te staan als je eenmaal aan bent gekomen.. in het land van bestemming...

Bedankt allemaal

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 14:27

Ah dan zal ik daar ook op letten.

Nou dan hebben we even de tijd om alles uit te pluizen.. en dan gaan we in december januari toeslaan... :-) voor een heerlijk vakantie buiten het hoogseizoen... :-)

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 15:07

Thanks @ Goof dat gaan we zeker doen...

haha eerst willen we niet op vakantie ... en nu kan ik niet meer wachten... :-)

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 11:50

Nou ik heb daar op dit moment helaas de dagen niet meer voor... :-(

Maar goed te weten dat we ook zo laat in het seizoen nog die kant uit zouden kunnen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie