Bijzondere autovakantie Italië/Frankrijk/Spanje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Bijzondere autovakantie Italië/Frankrijk/Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 22:24

Hoi Bokkers,

In tegenstelling tot andere jaren zijn mijn vriend en ik rijkelijk laat met het plannen van een vakantie. We zitten thuis nog midden in een verbouwing, maar hebben toch geconcludeerd dat we nog weg willen dit jaar. Ik ben nu in mijn eentje vast aan het rondkijken op internet, maar er is ZOO veel te vinden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Daarnaast is heel veel natuurlijk al vergeven voor aankomende september… Omdat ik het heel hard nodig heb om een vakantie in het vooruitzicht te plannen (lekker dramatisch) kan ik jullie hulp wel gebruiken.

Ik ben op zoek naar bijzondere plekken, liefst in Italië. Daarbij het liefst ook een bijzonder verblijf, dus een agriturismo, glamping, leuk chaletje etc etc. Bij voorkeur dicht bij zee, maar anders in ieder geval met een zwembad. We houden van schattige dorpjes en mogen graag ergens bij een klein lokaal restaurantje eten. Zijn ook bereid om evt. naar een ander (warm!) land uit te kijken als jullie daar goede ideeën hebben.

Oh ja, we reizen met z'n tweeën, zonder huisdieren en met de auto. :)

Weten jullie nog mooie, bijzondere, pittoreske, romantische plekken om te verblijven? Alles is welkom, dan kan ik vast een beetje gerichter zoeken en heb ik direct uit de eerste hand ervaringen! :D

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Bijzondere autovakantie Italië/Frankrijk/Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:50


moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:58

Ik volg. Het duurt nog even, maar volgend jaar willen we van duitsland (europapark rust) naar zwitserland (interlaken),maar verder zijn we er nog niet uit.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Bijzondere autovakantie Italië/Frankrijk/Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 23:01

Dank voor de tip alvast frankiej! Ziet er inderdaad fantastisch uit! Aantal km's rijden maakt mij niet zo veel uit. Ga deze morgen zeker aan mijn vriend laten zien, ze hebben nog een lange week plaats in september :)

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Bijzondere autovakantie Italië/Frankrijk/Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:09

wij zijn er al 4 keer geweest. echt fijne plaats met een supergastvrije eigenaar. ook mooie dorpen in de buurt en veel te zien

Goof

Berichten: 28788
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Bijzondere autovakantie Italië/Frankrijk/Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 22:32

Rijd naar Toscane. Agriturismo zat, ik heb ontzettend veel leuke romantische plekken gezien. Veel kleine stadjes, erg veel te zien en doen.
Ik heb er een nacht geslapen vij een wijnboer, vond het daar erg relaxed. Ben bij weer een andere een schitterende buitenrit wezen maken, helaas zaten hun kamers vol, maar ook dat was een schitterende plek.
Kan ze beide voor je opzoeken als je zou willen.